10:45 | جمعه 31 فروردين 1403
Research Analysis Debriefing Day

آرشیو

از تاریخ: تا تاریخ:
هنگام بیماری چه خوراکی‌هایی بخوریم؟
پایگاه خبری راد: هنگام بیماری ممکن است فرد اشتهای خود را از دست بدهد اما تغذیه مناسب و نوشیدن مایعات به اندازه کافی به ویژه مواقعی که بیمار احساس بهتری دارد بسیار مهم است.
انار آلوده جان یک زن را در استرالیا گرفت
پایگاه خبری راد: یک زن استرالیایی بر اثر خوردن انار و ابتلا به هپاتیت جان خود را از دست داد.
خاموشی به تهران می رسد؟
پایگاه خبری راد: مدیرعامل برق منطقه ای استان تهران گفت: اگر مصرف برق مشترکان تهرانی مانند سال گذشته باشد قطعا با مشکلاتی مواجه خواهیم شد، اما اگر مدیریت مصرف صورت گیرد جای نگرانی وجود نخواهد داشت.
خرید مشتریان نفتی کوچک ایران محدود می‌شود
پایگاه خبری راد: برخی پالایشگاه‌های اروپایی به دنبال نگرانی نسبت به متاثر شدن از بازگشت تحریم‌های آمریکا، خرید نفت از ایران را محدود می‌کنند.
واردات قطعات خودرو باید متوقف شود
رییس انجمن صنایع همگن قطعه‌سازی گفت: یکی از مهمترین کارهایی که در شرایط فعلی اقتصاد در صنعت خودرو باید صورت گیرد ممنوعیت واردات قطعات دارای تولید داخل و تکیه بیشتر بر توان قطعه‌سازان داخلی است.
مهم ترین چالش سازندگان ایرانی تجهیزات صنعت نفت
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت صنایع تجهیزات نفت مهم ترین چالشی که سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایرانی با آن دست و پنجه نرم می کنند را تشریح کرد.
احراز هویت موزیلا فایرفاکس دومرحله‌ای شد
پایگاه خبری راد: موزیلا اعلام کرده که برنامه احراز هویت دو مرحله‌ای برای همه حساب‌های فایرفاکسی که بدون پشتیبانی از کدهای مبتنی بر SMS هستند، طراحی شده است.
قیمت نفت افزایش یافت
پایگاه خبری راد: قیمت نفت روز پنج شنبه تحت تاثیر کاهش صادرات ونزوئلا افزایش یافت تا بخشی از ضرر روزهای گذشته را جبران کند.
عربستان در سیاست نفتی خود بازنگری می‌کند
پایگاه خبری راد: وزیر نفت هند با اشاره به صحبت‌هایی که با همتای سعودی خود داشت، اظهار کرد عربستان و سایر تولیدکنندگان اوپک سیاست کاهش تولید خود را بازنگری می‌کنند.
نتیجه تحقیقات جدید درباره همسریابی در اینترنت
پایگاه خبری راد: روانشناسان با تحقیقات گسترده‌ای که در زمینه دوستیابی و همسریابی در فضای مجازی انجام دادند، ثابت کرده‌اند که یافتن و شناخت شریک زندگی در اینترنت غیرممکن و شکست‌پذیر است.