09:55 | چهارشنبه 9 خرداد 1403
Research Analysis Debriefing Day
بیش از ۹ میلیارد برای ورزشگاه ۵۰۰۰ نفری بروجرد در نظر گرفته شده است

1399/06/22 22:20

بیش از ۹ میلیارد برای ورزشگاه ۵۰۰۰ نفری بروجرد در نظر گرفته شده است

نماد برتر- معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی کشور گفت: بیش از ۹ میلیارد برای پروژه ورزشگاه ۵۰۰۰ نفری بروجرد در نظر گرفته شده است.

به گزارش نماد برتر، محمدجعفر علیزاده در حاشیه بازدید از پروژه ورزشگاه ۵۰۰۰ نفری ولایت بروجرد که امروز ۲۲ شهریورماه صورت گرفت در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: پروژه ورزشگاه ۵۰۰۰ هزار نفری ولایت تا پایان دولت به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه این ورزشگاه با کیفیت بسیار خوبی در حال احداث است، تصریح کرد: پروژه ورزشگاه ۵۰۰۰ نفری ولایت بروجرد این پتانسیل را دارد که جز پروژه‌های جهش تولید به بهره‌برداری برسد.

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی کشور خاطرنشان کرد: معارض مهم‌ترین مشکل پروژه ورزشگاه ولایت بود که اعتبار برای آزادسازی زمین‌ها تأمین و پروژه فعال شد که کار بزرگی بود.

علیزاده اضافه کرد: ۹ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار برای این پروژه در نظر گرفته شده که ۵۰ درصد آن تخصیص داده شده است.

وی بیان کرد: مکاتبات لازم برای اخذ اعتبارات تکمیلی با سازمان برنامه و بودجه انجام شده و امیدواریم تا یک ماه آینده وضعیت تامین اعتبار تکمیلی آن تعیین تکلیف خواهد شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: چون مجموعه عملیاتی بسیار وقت گیر آن انجام شده است و برخی از اقدامات را می توان به صورت پیش ساختگی انجام داد.

علیزاده عنوان کرد: اگر مسئله آب، برق و گاز آن حل شود می توانیم چمن ورزشگاه را انجام بدهیم در حال حاضر کاسه ورزشگاه انجام شده و پتانسیل را دارد که جهشی در احداث صورت گیرد.