00:30 | جمعه 7 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day
توقف نماد فرابورسی بعد از اعلام افزایش نرخ تا ۴۰ درصدی مواد شوینده

1399/07/28 12:59

توقف نماد فرابورسی بعد از اعلام افزایش نرخ تا ۴۰ درصدی مواد شوینده

نماد برتر-شرکت فرابورسی هم مجوز افزایش نرخ ۳۰ تا ۴۰ درصدی محصولات شوینده از اول آبان را گرفت و با توقف نماد، آماده بازگشایی برای فردا شد.


به گزارش نماد برتر، شرکت بهداشتی ساینا هم مجوز افزایش نرخ 30 تا 40 درصدی محصولات از اول آبان را گرفت که از اول آبان اجرا می شود و با توقف نماد، آماده بازگشایی برای فردا شد.



براین اساس، بهنام عزت نژاد مدیرعامل "ساینا" اعلام کرد: طبق مجوز افزایش نرخ فروش محصولات که از طرف انجمن صنایع شوینده، بهداشتی و آرایشی تایید شد، شرکت مجاز است نرخ فروش محصولات نهایی را به میزان 40 درصد در مایع ظرفشویی و شیشه پاک کن و 30 درصد در سایر محصولات افزایش دهد.



با توجه به وضعیت بازار و موجودی ها افزایش نرخ از یک آبان ماه به بعد اعمال می شود. با توجه به تامین ارز مورد نیاز مواد اولیه و ادوات بسته بندی وارداتی با ارز نیمایی و پرداخت کارمزد های مربوطه و افزایش نرخ مواد اولیه و ادوات بسته بندی داخلی این افزایش نرخ به منظور جبران تبعات ناشی از افزایش قیمت تمام شده عوامل تولید است. طبق صورت های مالی سال مالی منتهی به آذر 98 معادل 92.5 درصد کل فروش شرکت مربوط به فروش داخلی بوده است.