23:29 | پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day
معرفی جدیدترین نوآوری‌های حوزه پساب و پسماند در رویداد پارک پردیس

1399/07/28 21:56

معرفی جدیدترین نوآوری‌های حوزه پساب و پسماند در رویداد پارک پردیس

نماد برتر- اولین فستیوال «نوآوری‌های کاربردی در زمینه پساب و پسماند صنعتی» با هدف معرفی فناوری‌های کاربردی در زمینه کنترل آلاینده‌های زیست محیطی در آبان ماه برگزار می‌شود.


به گزارش نماد برتر، شبکه فن‌بازار ملی ایران فستیوال «نوآوری‌های کاربردی در زمینه پساب و پسماند صنعتی» را به عنوان نخستین فستیوال نوآوری‌های کاربردی در زمینه کنترل آلاینده‌های زیست محیطی با هدف زمینه‌سازی برای بهره‌برداری شرکت‌ها و کارخانه‌های تولیدی از آخرین دستاوردهای محققان در این حوزه برگزار می‌کند.



این رویداد ۱۸ آبان ماه از ساعت ۱۵ الی ۱۸ در راستای طرح جهش تجارت فناوری با همکاری شبکه خدمات نوآوری بومرنگ به عنوان کارگزار تجارت فناوری، برگزار می‌شود. مدیران کارخانه‌ها، تولیدکنندگان صنعتی و ارائه‌دهندگان آن و سرمایه‌گذاران از مدعوین این رویداد هستند.



محور اصلی فستیوال نوآوری‌های کاربردی در زمینه پساب و پسماند صنعتی، معرفی محصولات فناوران و شرکت‌های ایرانی در این زمینه است. معرفی محصولات شرکت‌های متقاضی در این فستیوال از دو طریق «انتشار در کتابچه رویداد» و «ارائه توسط فناوران در رویداد» امکان‎پذیر است.



در این رویداد تعدادی از شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان فرصت معرفی محصولات خود را در حضور صاحبان صنایع و سرمایه‌گذاران دارند و برای این منظور شرکت‌ها لازم است تا مستندات مربوط به فناوری‌ها و محصولات را ارسال کنند و پس از ارزیابی این مستندات از سوی تیم تخصصی، طرح‌ها و محصولات برتر برای ارائه در رویداد انتخاب می‌شوند.



بر اساس اعلام روابط عمومی پارک فناوری پردیس، علاقه‌مندان به شرکت در این فستیوال می‌توانند تا ۱۰ آبان ماه از طریق آدرس http://evnd.co/zr745 اقدام به ثبت نام کنند.