11:39 | دوشنبه 31 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day
آخرین تحولات پروژه ملی کمپ ورزشی شرکت بورسی از زبان مدیرعامل

1399/08/12 02:19

آخرین تحولات پروژه ملی کمپ ورزشی شرکت بورسی از زبان مدیرعامل

نماد برتر- مدیرعامل نوسازی و ساختمان تهران درباره آخرین تحولات پروژه ملی کمپ ورزشی نوسا در کیش و تأمین مالی اجرای پروژه توضیحاتی ارائه کرد.


به گزارش نماد برتر، سیاوش جروند درباره آخرین تحولات پروژه ملی کمپ ورزشی نوسا در کیش گفت: بعد از امضاء تفاهم نامه اولیه، کارشناسان تعیین‌شده از طرف شرکت نوسا و سازمان منطقه آزاد کیش در حال تهیه جزییات و نحوه مشارکت به جهت عقد قرارداد رسمی هستند و این مسیر با سرعت خوبی در حال انجام است.



وی افزود: مشاورین فنی و اقتصادی طرح نیز با گروه های کارشناسی در حال نهایی کردن کلیه جزییات اعم از نقشه‌ها، طرح‌های توجیهی و ... هستند و هر هفته جلسات منظمی زیر نظر هلدینگ ساختمان ایران به‌عنوان سهامدار اصلی نوسا در حال برگزاری است.



این مقام مسئول از طراحی بخشی از پروژه که یکی از جاذبه‌های اصلی آن و حتی جزیره کیش خواهد بود در یک تا دو هفته پیش رو خبر و ادامه داد: با کسب نظر موافق و اجازه منطقه آزاد کیش به مسابقه در سطح ملی گذاشته خواهد شد و تلاش می‌شود برای سال های متمادی به‌عنوان یکی از کاربردی‌ترین جاذبه‌های توریستی، ورزشی جزیره کیش با بهترین استانداردها به‌ عنوان پروژه‌ای سودآور برای مجموعه اجرایی شود.



جروند اضافه کرد: ضمناً برای تأمین مالی اجرای پروژه کلیه روش های ممکن در دست بررسی است و با توجه به جدول زمان‌بندی هزینه‌ها، تصمیم‌گیری در مورد ساختار بهینه تأمین مالی نیز صورت می‌گیرد.