13:00 | پنجشنبه 9 فروردين 1403
Research Analysis Debriefing Day
پنج توصیه برای سرمایه گذاری در بازارسهام / ورود به بورس زمان ندارد

1399/08/28 23:31

پنج توصیه برای سرمایه گذاری در بازارسهام / ورود به بورس زمان ندارد

نماد برتر- حضور در بازار سرمایه دوره و مدت محدود ندارد و اینگونه نیست که تنها در یک دوره و مقطع خاص، امکان ورود داشته باشد. افراد در هر سنی و با هر موقعیت شغلی، می توانند با شناخت و آگاهی در این بازار حضور یابند.

به گزارش پایگاه خبری نماد برتر و به نقل از عصر مالی، ابوالفضل شهرآبادی، مدیرعامل سبدگردان «داریک پارس» با بیان مطلب فوق گفت: مهم ترین توصیه به سرمایه گذاران این است که به قصد بلندمدت وارد بازار سرمایه شوند و به یاد داشته باشند که حضور مستقیم در بازار، کار افراد حرفه ای و متخصص است. از همین رو، پیشنهاد می شود تا افرادی که شناخت کاملی نسبت به بازار سرمایه ندارند، از طریق نهادهای تخصصی و حرفه ای، دارایی خود را وارد بازار کنند.


وی با بیان اینکه سرمایه گذاران باید منابع غیرضروری خود را به بازار وارد کنند ، تصریح کرد: چهارمین توصیه این است که در سرمایه گذاری، حد سود و ضرر را پیش از معامله مشخص کنند.


شهرآبادی آموزش مداوم را پنجمین توصیه به سرمایه گذاران دانست و افزود: تازه واردان و سرمایه گذارانی که دارایی خود را وارد بازارسهام کرده اند، باید همواره در حال یادگیری مفاهیم و اصول اولیه باشند، هرچند که به صورت غیرمستقیم وارد این بازرا می شوند اما به این معنا نیست که آموزش را کنار بگذارند.


این کارشناس بازار سرمایه تصریح کرد: بورس می تواند به عنوان یک خط موازی، کنار سایر سرمایه گذاری های شما باشد و با در نظر داشتن موارد بالا، دربلندمدت نتایج خوبی را برای فرد به دنبال خواهد داشت.


مدیرعامل سبدگردان «داریک پارس» افزود: شواهد حاکی از این است که بازار زین پس بر مدار منطقی حرکت کرده و شاهد بازگشت بازار به مسیر مثبت باشیم.


وی با اشاره به اینکه بازار سرمایه تا پایان سال، روند صعودی با شیب ملایمی را در پیش خواهد داشت، خاطر نشان کرد: سرمایه گذاران نباید انتظار سودی مانند 6 ماه نخست سال را داشته باشند. اما در مجموع، هم اکنون ، بازار به ثبات رسیده و بهترین گزینه برای سرمایه گذاری خواهد بود.