05:42 | يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day
گلایه های سهامدار حقیقی از صف فروش ۴ ماهه سهم بازار پایه

1399/10/06 13:45

گلایه های سهامدار حقیقی از صف فروش ۴ ماهه سهم بازار پایه

نماد برتر- سهامدار حقیقی "آینده" با اعلام بازدهی منفی و تداوم صف فروش ۴ ماهه ، خواهان اقدام حمایتی از سوی سازمان بورس و مدیران شرکت شد.

به گزارش پایگاه خبری نماد برتر، فریده حسن زاده یکی از سهامداران شرکت آینده سازان بهشت پارس که با سرمایه اسمی 41.7 میلیارد تومانی در تابلو زرد بازار پایه فرابورس حضور دارد به بورس پرس اعلام کرد: "آینده" از 5 مرداد و قبل از اعلام افزایش سرمایه 503 درصدی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها تاکنون با بازدهی منفی و صف فروش روبرو بود.


 


وی ادامه داد: متاسفانه بعد از اعلام چندین باره افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها توسط شرکت و لغو مجدد آن به دلایل حقوقی و همچنین درگیری با سوء مدیریت ( اطلاعیه های کدال در 20 و 29 مهر) قریب به چهار ماه است این سهم در صف فروش قفل شده و حتی تعیین بازارگردان در 21 آبان ماه نیز تغییری در روند منفی سهم بوجود نیاورده است.


 


حسن زاده افزود: طی این مدت هیچ اقدام حمایتی نه از طرف شرکت و سهامداران عمده و نه از طرف سازمان در خصوص حقوق سهامداران خرد صورت نگرفته و سرمایه سهامداران عملاً به گروگان گرفته و باعث ایجاد ضررهای مادی و معنوی شده است. انتظار می رود این شکایت و گلایه به گوش مسئولان سازمان و مدیران شرکت برسد.