08:29 | دوشنبه 31 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day
ثبات بازار سرمایه اولویت فوری رییس دولت سیزدهم

1400/05/12 12:25

حجت الاسلام رییسی در مراسم تنفیذ عنوان کرد:

ثبات بازار سرمایه اولویت فوری رییس دولت سیزدهم

حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رییسی در مراسم تنفیذ که صبح امروز با حضور جمع کثیری از مقامات لشکری و کشوری برگزاری شد، ثبات بازار سرمایه و بورس را به عنوان اولویت فوری دولت اعلام کرد.

به گزارش نماد برتر؛ رییس جمهوری گفت: به دنبال رفع تحریم‌های ظالمانه خواهیم بود اما سفره مردم به اقتصاد را شرطی نکرده و به اراده بیگانگان گره نزده و  مسائل پیش روی دولت را دنبال خواهیم کرد.


حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رییسی در ادامه سخنان خود کسری بودجه، بازار سرمایه و ثبات در بازار سرمایه و بورس، کنترل تورم و گرانی و کرونا را از مسائل فوری و ضروری عنوان کرد و اظهار داشت: با توجه به موضوع و مسئله آب و برق و بسیاری از نیازمندی‌هایی که امروز وجود دارد، ضمن خسته نباشیدبه همه دولتمردان دولت دوازدهم، اما کارهایی بسیاری وجود دارد که از امروز و با نگاه به مسائل پیش‌رو ، برنامه تحول آنی، فوری و کوتاه مدت برای آنها تنظیم شده که با داشتن حدود ۱۰ مساله محوری،  دولت برای آن اقدام خواهد کرد.


رییس جمهوری خاطرنشان کرد: به مردم اطمینان داده می شود که علاوه بر شناسایی درست و دقیق مسائل و مشکلات، راهکارهای مسائل نیز شناسایی شده و در این مسیر از نگاه کارشناسان، خبرگان و صاحبنظران نیز بهره گرفته شده است و امیدواریم حل مسائلی که امروز پیش پای دولت قرار دارد به صورت فوری و آنی و با قوت دنبال شود.