12:17 | شنبه 22 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

اصناف

افزایش ۲۵ درصدی حقوق کارمندان و سقف دو معافیت مالیاتی تصویب شد
نماد برتر- نماینده مجلس ازموافقت کمیسیون برنامه، بودجه مجلس با افزایش۲۵ درصدی حقوق کارمندان، قضات و بازنشستگان و... و معافیت مالیاتی سالانه ۴۸ و ۳۶ میلیون تومانی حقوق‌ و درآمد اصناف خبر داد .
فروش اجباری کالا همراه با هر کالای دیگر تخلف می باشد  و  با آن برخورد می شود
نماد برتر- با توجه به اخبار و گزارشات واصله در مورد نحوه توزیع روغن خوراکی، جلسه ای به ریاست معاون وزیر و رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان و با حضور نمایندگان شرکتهای تولیدی و پخش برگزار و در زمینه فروش اجباری روغن نباتی به همراه سایر محصولات بحث و برتخلف بودن این موضوع تاکید گردید.
محدودیت تردد امروز و فردا در همه شهرها ازساعت۲۰ / قیمت واکسن ایرانی
نماد برتر- طبق دستور رئیس جمهور محدودیت تردد امروز و فردا در همه شهرای ایران از ساعت ۲۰ خواهد بود ولی تعطیلی اصناف همان ساعت ۱۸ .
تصمیم جدید برای شب یلدا و دو روز پایانی پاییز : ساعت کاری و تردد ۱۸ و ۱۹
نماد برتر- سخنگوی ستاد کرونا با اشاره به ادامه شرایط نامساعد کرونا گفت: ساعت کاری شنبه و یکشنبه همه اصناف بجز گروه یک و تردد از ۱۸ و ۱۹ خواهد بود .
سپیدار آماده عرضه اولیه ۱۵ درصدی معرفی شد / برنامه های آتی و جذابیت ها
نماد برتر- رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سپیدار سیستم آسیا با اعلام آخرین وضعیت مالی و عملکردی این شرکت ۲۰ میلیارد تومانی از برنامه های آتی و جذابیت های سرمایه گذاری خبر دادند.
شهرهای نارنجی هم مشمول محدودیت تردد شدند / هشدار به اوج دوباره
نماد برتر- سخنگوی ستاد کرونا از اعمال محدودیت تردد در شهرهای نارنجی از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح خبر داد و گفت: اگر محدودیت‌های کرونایی رعایت نشود، اواخر ماه آینده ، کرونا اوج می گیرد.
کارگروه تهیه بسته حمایتی صنوف آسیب دیده در اتاق اصناف ایران تشکیل شد
نماد برتر- رئیس اتاق اصناف ایران گفت: با حضور مستمر در کمیته‌های ستاد ملی کرونا، کارگروه تهیه بسته حمایتی صنوف آسیب دیده در اتاق اصناف ایران تشکیل شد.
کدام صنوف تهران از شنبه مجاز به فعالیت هستند؟
نماد برتر- اتاق اصناف تهران تاکید کرده که با توجه به وضعیت نارنجی شهر تهران، مشاغل گروه ۱ و ۲ از جمله پاساژها از شنبه ۱۵ آذر ماه در تهران مجاز به فعالیت هستند و ساعت پایان فعالیت روزانه صنوف مجاز به فعالیت در شهر تهران راس ساعت ۲۰ خواهد بود.
موج‌سواری شرکت‌های پخش بر جزر و مد بازار روغن!
نماد برتر- روغن جامد خوراکی به عنوان یکی از کالاهای اساسی در سبد کالای خانواده‌های ایرانی، اخیرا با کمبود و گرانی مواجه شده بود و بویژه در یکی ماه اخیر این گرانی و کمبود به روغن مایع خوراکی نیز سرایت کرده بود، به طوری که در فروشگاه‌ها و مغازه های خرده فروشی محصولی تحت عنوان روغن مایع وجود نداشت و در صورت وجود نیز به صورت محدود(هر نفر یک روغن یک لیتری) و با قیمت بالا به فروش می‌رسید.
تصمیمات جدید برای کنترل قیمت مرغ
نماد برتر- ستاد تنظیم بازار، اختیار برنامه ریزی توزیع استانی گوشت مرغ از محل ذخایر راهبردی را به دبیرخانه کارگروه های استانی تنظیم بازار واگذار و وزارت جهاد کشاورزی را مکلف کرد برنامه زمانبندی اجرای طرح اختصاص ۴۰ درصد نهاده ها به کارخانجات تولیدی خوراک دام و طیور را تا ابتدای سال آینده تهیه و ارایه دهد.
سکه به کانال ۱۰ میلیون تومان برگش
نماد برتر- رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: علیرغم تعطیلی واحدهای طلا و جواهر، باتوجه به فعالیت صرافی‌ها و تغییرات در قیمت‌های جهانی طلا، تغییرات در قیمت‌های سکه و طلا در داخل نیز وجود داشته است که بر اساس همین پارامترهای نرخ ارز و قیمت اونس جهانی در یک هفته اخیر، هر گرم طلا ۱۰۰ هزار تومان کاهش یافته و هر قطعه سکه نیز با افت یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومانی، در کانال ۱۰ میلیون تومان قرار گرفته است.
معافیت حق بیمه کارفرمایان در صورت انتقال کارگاه ممکن شد
نماد برتر- رئیس اتاق اصناف ایران گفت: سازمان تامین اجتماعی چندی پیش با صدور بخشنامه ای کارفرمایان کارگاه‌ها با تعداد کارگران زیر پنج نفر را در صورت انتقال کارگاه‌ها، از تسهیلات موضوع قانون معافیت از پرداخت حق بیمه سهم کارفرما که پیش‌تر طبق مصوبه ۱۶ اسفند ۱۳۶۱ مجلس شورای اسلامی اعمال می شد، محروم کرد اما با رایزنی‌های انجام شده از سوی هیات رئیسه اتاق اصناف ایران و بر اساس بخشنامه جدید سازمان تامین اجتماعی این مشکل رفع شده است.
۱۶۰۰ تن مرغ منجمد در تهران توزیع می‌شود
نماد برتر- معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت (صمت) استان تهران اعلام کرد: در راستای تنظیم بازار و رفاه حال هموطنان به ویژه اقشار آسیب پذیر، ۱۶۰۰تن مرغ مصرف خانوار در تهران توزیع می‌شود.
بورس؛ بهترین گزینه برای تامین مالی بنگاه ها/برخورد با مدیران متخلف
نماد برتر- وزیر امور اقتصادی و دارایی از تحقق ۱۰۰ درصدی درآمدهای مالیاتی پیش بینی شده در هفت ماه امسال خبر داد.
بازار طلا و جواهر تهران هم به تعطیلات ۱۵ روزه می‌رود
نماد برتر- بر اساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا، مبنی بر تعطیلی دو هفته‌ای مشاغل غیرضروری، رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران نیز ضمن تاکید براینکه بازار طلا و کلیه واحدهای صنفی اتحادیه طلا و جواهر تهران نیز مشمول این محدودیت خواهند شد، اعلام کرد که از امروز (شنبه اول آذرماه)، صنف ما نیز به مدت ۱۵ روز تعطیل خواهد بود.