17:56 | سه شنبه 1 خرداد 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

اوزان

تجاوز به کودکان؛ اپیدمی خاموش در امریکا
پایگاه خبری راد: حدود 42 میلیون نفر در ایالات متحده با خشونت جنسی در دوران کودکی مواجه شده‌اند.
فقط نیم درصد از نازل‌های سوخت در تهران کم‌فروشی کردند
پایگاه خبری راد: مدیرکل استاندارد استان تهران با بیان اینکه ۴۰۰۰ نازل سوخت در تهران وجود دارد، اعلام کرد: در جریان بازرسی‌های صورت گرفته در سال گذشته مشخص شد که فقط نیم درصد نازل‌های سوخت در تهران کم‌فروشی داشتند.
«دلیران تنگستان» برای ماندگاری شهنواز کافی بود
پایگاه خبری راد: وزیر راه و شهرسازی معتقد است که ساخت سریال «دلیران تنگستان» کافی بود تا نام همایون شهنواز برای همیشه در تاریخ فرهنگ و هنر ما ماندگار شود.
شیوه پیامبر اسلام برای تأسیس و کنترل بازار
پایگاه خبری راد: پیامبر عظیم‌الشان اسلام، در کنار تأکیدات دینی و هدایت مردم به‌سوی یکتاپرستی و امور اخروی، برنامه‌های بزرگی را نیز برای سروسامان دادن به امور دنیایی مسلمانان اجرا نموده‌اند. نتایج یک پژوهشی داخلی نشان از برنامه‌های بسیار جالب ایشان برای سازمان‌دهی و نظارت بر بازار مدینه به‌عنوان یکی از مهم‌ترین بخش‌های حکومت اسلامی دارد
جدیدترین جرایم و مجازات‌های "نظام استاندارد" + جزئیات
پایگاه خبری راد: طبق قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، جرایم مرتکب شده در نظام استاندارد مطابق با قانون مجازات اسلامی و قوانین به روز شده قوه قضاییه تعریف شده است.
کاهش ظرفیت‌ آبزی‌پروری یزد با اجرای طرح خاموشی زمستانه چاه‌های کشاورزی
پایگاه خبری راد: مدیر امور شیلات و آبزیان سازمان جهادکشاورزی استان یزد از کاهش قابل توجه ظرفیت استخرهای پرورش ماهی به دنبال اجرای طرح خاموشی زمستانه چاه‌های کشاورزی در این استان خبر داد.
ایران تا پایان ۹۷ به "آیلک"می‌پیوندد
پایگاه خبری راد: معاون ارزیابی کیفیت سازمان ملی استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران از تلاش ایران برای پیوستن به آیلک که معتبرترین نهاد بین‌المللی تایید استاندارد و صلاحیت کیفی کالاها است خبر داد.
جدیدترین نرخ خدمات پستی /ارسال مرسولات ویژه تنها در ۳ ساعت!
پایگاه خبری راد: سامانه اطلاع‌رسانی شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران جدیدترین تعرفه‌های پستی خود را برای خدمات درون مرزی خود در سال ۹۶ منتشر کرده است.
ارجاع جمع‌آوری دکل‌های فشارقوی تهران به "بهشت"
پایگاه خبری راد: درحالی‌که با توسعه روزافزون پایتخت، مساله دکلهای فشارقوی برق باعث نارضایتی تعداد قابل توجهی از شهروندان شده است، مدیرعامل برق منطقه‌ای تهران این شرکت را نیز در این زمینه مدعی می‌داند!
صفحه قبل | صفحه بعد