05:03 | سه شنبه 8 خرداد 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

خلاقیت

آینده تکان دهنده در انتظار پنج کلانشهر ایران
نماد برتر- یک کارشناس ارشد جغرافیا و برنامه‌ریزی شهری گفت:در سال 1394، شهرهای ارومیه، اصفهان، تهران، مشهد و تبریز به عنوان پنج شهر هوشمند ایران معرفی شدند، اما با توجه به شاخص‌ها و اصول شهر هوشمند، به نظر می‌رسد این پنج کلانشهر ایران تا رسیدن به واقعیت شهر هوشمند هنوز فاصله زیادی دارند.
کدام تجهیزات شبکه ملی اطلاعات بومی شدند؟
نماد برتر- شرکت‌های داخلی در حوزه تامین تجهیزات شبکه ملی اطلاعات شامل هفت دسته پایانه‌ها، لایه دسترسی، لایه انتقال(نوری)، رادیو و آنتن، رابط شبکه، لایه لبه و هسته، سامانه‌ها و شبکه‌های اختصاصی می‌شوند که در دسته نخست، ۱۲ شرکت شامل گوشی هوشمند، تبلت، گوشی IP و انواع مودم‌ها حضور دارند.
بلوغ صنعت تولید، ادغام شرکت‌هاست
نماد برتر- به گفته وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، بلوغ صنعت تولید حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات این است که شرکت‌ها به سمت ادغام بروند، ظرفیت‌های تولید را افزایش دهند و فعالیت خود را تداوم بخشند.
موافقت هیات دولت با واگذاری اراضی مازاد دستگاه ها برای تامین مسکن کارکنان دولت
نماد برتر- رئیس جمهور در جلسه هیات دولت با قدردانی از وزارت آموزش و پرورش، معلمان، مدیران و سایر عواملی که زمینه بازگشایی مدارس را در آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ فراهم کرده اند، گفت: نهاد مدرسه دارای کارکردهای مختلفی است که آموزش تنها یکی از آنهاست و لذا آموزش مجازی، جایگزین کاملی برای نهاد مدرسه محسوب نمی شود.
ادامه احداث پارک گفت و گو/ اتصال نمایشگاه بین المللی به مترو
نماد برتر- شهردار تهران از ادامه احداث پارک گفت و گو و اتصال با محله ملاصدرا خبر داد.
 افتتاح اولین فروشگاه شناور اپل
نماد برتر- شرکت اپل در حال راه اندازی نخستین فروشگاه شناور روی آب خود در سنگاپور است.
هدایت نقدینگی به ساخت مسکن از مسیر بورس کالا/ پیش فروش متری مسکن برای جوانان جذاب است
نماد برتر- بند ۱۹ سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری بر ایجاد بسترهای شفاف‌سازی اقتصادی و جلوگیری از زمینه‌های بروز رانت و فساد در اقتصاد تاکید دارد که در همین راستا عرضه اموال دولتی در مکانیسمی شفاف و قابل نظارت برای همه مردم در دستور کار قرار گرفته است. از این رو هفته گذشته نخستین ملک در بورس کالای ایران به شکلی شفاف مورد معامله قرار گرفت تا رفته رفته واگذاری اموال و املاک دولتی به شیوه مزایده که همواره دارای ابهام و شائبه بود جای خود را به تالاری شفاف و شیشه ای دهد.
چند میدی دنبالت کنن؟
نماد برتر- بعد از حضورش در یک برنامه تلویزیونی، تماس فعالان فضای مجازی با او شروع می‌شود؛ از فروشنده صفحه با دنبال‌کننده‌های بالا گرفته تا افزایش فالوور و پشتیبانی از صفحه‌هایش در شبکه‌های اجتماعی؛ هر کدام هم بسته‌های قیمتی خودشان را عرضه می‌کنند.
آخرین مهلت ثبت‌نام در دوره مجازی «مدرسه تابستانی کسب و کار شریف»
نماد برتر- ششمین دوره «مدرسه تابستانی کسب و کار شریف» به‌منظور آموزش مهارت‌های کارآفرینی، ایجاد خلاقیت و افزایش اعتماد به نفس برای شروع یک کسب و کار خلاقانه تابستان امسال برگزار می‌شود.
اگر همراهی، همدلی و باور و اعتقادات مردم را در نظر نگیریم، موفق نمی‌شویم
نماد برتر- یکصد و سی و دومین نشست شورای اجتماعی کشور با حضور رحمانی فضلی وزیر کشور و نمایندگان ارشد دستگاهها و نهادهای عضو شورا، در سالن پیامبر اعظم وزارت کشور با موضوع حجاب و عفاف برگزار شد.
تاثیر نوآوری و خلاقیت بر رشد اقتصادی کشورها
پایگاه خبری راد: مبتکران با ایجاد محصولات جدید، پیشرفته کردن وسایل کنونی و ایده‌های ناب در صدر توسعه و پیشرفت هر کشوری قرار دارند. به عنوان مثال یک فروشگاه اینترنتی یا یک شرکت چند ملیتی با نوآوری در مشاغل، بهترین استعدادها را جذب کرده تا موجب افزایش درآمد، افزایش کارآمدی و دریافت سود بیشتر نسبت به رقبای خود شود. به همین دلیل است که مبتکران با برآورده کردن نیازهای روزافزون مشتریان برای پایداری شغل و برجسته کردن برندشان تلاش می‌کنند.
شغل‌های خانگی پولساز را بشناسید
پایگاه خبری راد: برای شاغل شدن لازم نیست حتما تخصص داشته باشید. می‌توانید از قابلیتها و هنرهایتان در خانه استفاده کنید و با اندکی خلاقیت و نوآوری برای خودتان پول درآورید.
طرح اقدام ملی مسکن را دنبال می‌کنم
پایگاه خبری راد: محمود محمودزاده که روز گذشته بر اساس حکم وزیر راه و شهرسازی به عنوان سرپرست، جانشین مازیار حسینی معاون سابق مسکن و ساختمان این وزارتخانه شد، مهم‌ترین برنامه‌ی خود در حوزه مسکن را پیگیری طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن عنوان کرد.
ازدیاد مسافرکش‌ها نشان‌دهنده نداشتن مهارت کار است
پایگاه خبری راد: یک مقام مسئول کارگری معتقد است دلیل ازدیاد تاکسی‌ها و مسافرکش‌ها در شهرها نداشتن مهارت کافی برای کار است و اگر کارجویان و فارغ التحصیلان از قبل با مهارتهای کسب و کار آشنا شوند دیگر اولین گزینه کسب درآمدشان خرید ماشین و مسافرکشی نخواهد بود.
حل نیازهای فناورانه شرکت گاز در مواجهه با سیل و بلایای طبیعی
پایگاه خبری راد: مدیر پژوهش و فناوری شرکت ملی گاز ایران از برگزاری رویداد ارائه نیازهای فناورانه صنعت گاز (محافظت از تجهیزات و زیرساخت‌های صنعت گاز در برابر سیل و بلایای طبیعی) خبر داد و گفت: این رویداد با رویکرد محافظت از تجهیزات و زیرساخت‌ها در برابر سیل و بلایای طبیعی با کمک استارت آپ‌ها و شرکت‌های نوآور در دستور کار قرار گرفته است.