08:29 | دوشنبه 31 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

رییسی

منع رفت و آمد شبانه در تهران فعلا" صحت ندارد / بررسی در جلسه امروز
نماد برتر- سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا ضمن تکذیب خبر منع رفت و آمد شبانه در پایتخت گفت: این پیشنهاد در جلسه امروز مطرح و بررسی خواهد شد.
گزارش جلسه سران قوا از زبان روحانی / امیدواری قالیباف به آینده بورس و بازار ارز
نماد برتر- رئیس جمهور گفت:‌‌در نشست سران قوا درباره ارز ، نقدینگی و اینکه چه برنامه‌هایی باید زودتر اجرایی و عملیاتی شود تا در شرایط اقتصادی و اجتماعی مردم تأثیرگذار باشد، بحث و گفت‌وگو شد.
 سامانه حقوقی مسئولان کشور در دسترس عموم نیست
پایگاه خبری راد: یک عضو فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به سامانه حقوقی ماده "۲۹" قانون برنامه ششم با تاکید بر این که این سامانه باید در دسترس عموم مردم باشد، بیان کرد: این سامانه اکنون در دسترس عموم نیست.
صنایع بزرگ پیوست سلامت را رعایت کنند
پایگاه خبری راد: معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: صنایع بزرگ در کشور باید به عنوان یک اصل اساسی، پیوست سلامت را رعایت کنند.
احتمال گرانی سیب زمینی از چند روز آینده!
پایگاه خبری راد: مدیر طرح تنظیم بازار خراسان رضوی گفت: نگران این هستیم که سیب زمینی در چند روز آینده گران شود.
آغاز به کار سومین کنگره بین المللی و پانزدهمین کنگره ملی تغذیه
پایگاه خبری راد: سومین کنگره بین المللی و پانزدهمین کنگره ملی تغذیه امروز ۲۸ آذرماه در مرکز همایش های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی آغاز به کار کرد.
 نوبخت به پیشنهاد یارانه‌ای احمدی‌نژاد چه عکس العملی نشان داد؟!
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان برنامه و بودجه درباره پیشنهاد احمدی‌نژاد درخصوص افزایش یارانه‌ها به ۹۰۰ هزار تومان گفت: دولت باید کسری ۵ هزار و هشتصد میلیارد تومانی که دولت قبل برای پرداخت همین ۴۵ هزار و پانصد تومان یارانه برایمان باقی گذاشته بپردازد، پس چه طور می‌شود این مبلغ یارانه را با این بدهی که دولت قبل گذاشته، اضافه کرد؟
 ۱۶ تیم سیار برای شناسایی مبتلایانِ ایدز در پاتوق‌ها تشکیل شد
پایگاه خبری راد: معاون بهداشت وزیر بهداشت با اشاره به اقدامات این وزارتخانه برای بیماریابی جدید در حوزه اچ‌آی‌وی/ایدز، گفت: برای شناسایی مبتلایان به اچ‌آِ‌وی در افراد پرخطر و در معرض آسیب، کارشناسان ما به پاتوق‌ها رفته و علاوه بر ارائه وسایل پیشگیری لازم، تست اچ‌آی‌وی هم از این افراد می‌گیرند.
گزارشی از عملکرد ایران در مجمع جوانان کشورهای اسلامی
پایگاه خبری راد: معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان از راه‌اندازی شبکه ملی گردشگری جوانان ایران خبر داد و گفت: این شبکه پنج ماه است که فعالیت خود را شروع کرده و موضوع آن نیز به مجمع کشورهای اسلامی جوانان پیشنهاد شده است.
تقدیر سازمان بهداشت جهانی از برنامه حذف مالاریا در ایران در اجلاس ژنو
پایگاه خبری راد: سازمان بهداشت جهانی از اقدامات و دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران در راستای حذف مالاریا تقدیر کرد‬.
پیشگیری از اپیدمی آنفلوآنزا در مناطق زلزله‌زده/واکسیناسیون گروه‌های پرخطر
پایگاه خبری راد: معاون بهداشت وزیر بهداشت اقدامات انجام شده برای ساکنان مناطق زلزله‌زده برای پیشگیری از بروز بیماری‌ها در فصل سرد سال را تشریح کرد.
بیش از ۹ درصد ایرانیان، سالمند هستند
پایگاه خبری راد: معاون بهداشت وزارت بهداشت ضمن اعلام آمار و ارقام جمعیت سالمند کشور، سیاستگذاری‌های انجام شده در حوزه سلامت سالمندان را تشریح کرد.
جزییات ۱۲ گام برنامه "پزشکی خانواده" تا سال ۱۴۰۴
پایگاه خبری راد: معاون بهداشت وزیر بهداشت ضمن تشریح جزییات ۱۲ گام برنامه "پزشکی خانواده" و پیشرفت ۸۰ درصدی پرونده الکترونیک سلامت در حوزه بهداشت، در عین حال راه‌اندازی کامل این پرونده را مشروط به همکاری تمام دستگاه‌های ذینفع در این حوزه دانست.
ضرورت تلاش مضاعف دانشگاه‌های علوم پزشکی در شرایط کنونی کشور
پایگاه خبری راد: معاون بهداشت وزارت بهداشت با اشاره به مضاعف شدن تلاش‌های وزارت بهداشت، با توجه به شرایط موجود کشور و پیگیری مداوم مشکلات از سوی وزیر بهداشت و معاونان وزارت بهداشت، از روسا و مسوولان دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی کلان منطقه پنج کشور خواست تا با استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موجود، اولویت‌ها وزارت بهداشت را با جدیت دنبال کنند.
واکسیناسیون آنفلوآنزا برای زلزله‌زدگان در پاییز/ اپیدمی خاصی در مناطق زلزله‌زده نداریم
پایگاه خبری راد: معاون بهداشتی وزارت بهداشت ضمن تشریح آخرین وضعیت بهداشتی در مناطق زلزله‌زده، گفت: زمانی می‌توانم درباره وضعیت بهداشتی این مناطق اطمینان خاطر کامل داشته باشم که مردم به طور کامل به زندگی نرمال‌شان بازگردند، در خانه‌های خودشان اسکان یابند و وضعیت آب، برق و فاضلاب و... به صورت مناسب باشد.