19:33 | شنبه 29 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

نمایشگاه

پتروشیمی ارغوان گستر ایلام دو تفاهم نامه برای داخلی سازی امضاء کرد/ساخت مخازن استاندارد با ویژگی ASME SEC IIIV DIV II  برای نخستین بار درکشور
نماد برتر- شرکت ارغوان گستر ایلام در دومین نمایشگاه حمایت از ساخت داخل با دو شرکت داخلی تفاهم نامه ساخت و تامین تجهیزات مورد نیاز خود را تامین کرد.
حمایت ۲۰ میلیارد دلاری بانک ملت از فعالان حوزه انرژی
نماد برتر- مدیرعامل بانک ملت با اشاره به کسب درآمد ارزی ۱۵ میلیارد دلاری صنعت پتروشیمی در سال ۹۸ گفت: این بانک به عنوان یکی از حامیان صنعت ۲۰ میلیارد دلار از نیاز فعالان حوزه انرژی را تامین کرده است.
اولین پلتفرم تامین مالی جمعی مبتنی بر فناوری بلاکچین موافقت اصولی گرفت
نماد برتر- مدیرعامل فرابورس ایران در سومین روز از نمایشگاه ایران ایتکس که اولین نمایشگاه مجازی حوزه فناوری اطلاعات در کشور است، درباره یکی از جدیدترین ظرفیت‌های فرابورس برای تامین مالی حوزه نوآوری و دانش‌بنیان گفت: ما روز گذشته با حضور معاون علمی و فناوری ریاست‌جمهوری و رئیس سازمان بورس از بازار تامین مالی جمعی رونمایی کردیم تا مسیر تجهیز منابع برای کسب‌وکارهای کوچک و متوسط، استارتاپ‌ها و طرح‌های نوآورانه کوتاه‌تر و تسهیل شود.
نرخ مصوب مرغ تا پایان ماه رمضان تغییر نمی‌کند/ تداوم تخصیص ارز دولتی به روغن
نماد برتر- دبیر ستاد تنظیم بازار کشور با بیان اینکه فروش فوق‌العاده نوروزی به معنی تشدید نظارت‌ها و فراوانی کالا است و نه تخفیف، از تداوم تخصیص ارز دولتی به روغن خبر داد و گفت که قیمت مصوب مرغ تا پایان ماه رمضان تغییر نمی‌کند و اگر تا آخر هفته هم قیمت مرغ عادی نشود مرغ منجمد به بازار تزریق خواهد شد.
زیرمجموعه بزرگ " فارس" تفاهم‌نامه ۸۶ میلیون یورویی با شرکت‌های ایرانی بست
نماد برتر- پالایشگاه بیدبلند خلیج فارس که زیرمجموعه هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس بشمار می رود، تفاهم‌نامه ۸۶ میلیون یورویی با شرکت‌های ایرانی بست . ‏
رضایت معاون وزیر صنعت از عملکرد فولاد مبارکه در تولید ورق و عرضه در بورس
نماد برتر- معاون وزیر صنعت با ابراز رضایت از عملکرد فولاد مبارکه در تولید ورق گفت: این شرکت عرضه بسیار مناسبی در بورس کالا نسبت به دیگر شرکت‌های نوردکار دارد.
تولید ریل در ذوب آهن عامل اصلی خودکفایی در صنعت ریلی
نماد برتر- معاون وزیر صنعت تولید ریل در ذوب آهن را عامل اصلی خودکفایی در صنعت ریلی دانست و گفت: این شرکت توانست نیاز داخل را به محصول استراتژیک ریل تامین کند.
۵G همراه اول بر روی شبکه واقعی بزودی راه‌اندازی می شود
نماد برتر- معاون فنی و توسعه شبکه همراه اول از راه‌اندازی ۵G بر روی شبکه واقعی در روزهای آینده خبر داد و گفت: توسعه فناوری پرهزینه ۵G در گرو حمایت همه‌جانبه رگولاتوری و چشم‌پوشی از سهم درآمدی است.
شرکت بورسی همراه اول حامی رویداد ایران دیجیتال شد
نماد برتر- شرکت بورسی همراه اول با هدف ارائه توانمندی‌ها در حوزه تحقیق و توسعه، بومی‌سازی و شناسایی توانمندی‌های اکوسیستم فناوری اطلاعات و ارتباطات از رویداد ایران دیجیتال حمایت می‌کند.
پیش بینی همکاری مجدد با مزدا در صورت رفع تحریم‌ ها + عرضه محصولات جدید
نماد برتر- مدیران عامل گروه بهمن و بهمن‌ موتور ضمن پیش بینی همکاری با مزدا به عنوان شریک قدیمی با برداشته شدن تحریم‌ ها درخصوص عرضه محصولات جدید توضیحاتی ارائه کردند.
اثر دو عامل بر بازگشت روند صعودی شاخص و معاملات منطقی
نماد برتر- پس از ریزش سنگین بازار ، دو عامل ورود نقدینگی جدید و بازگشت اعتماد برای بازگشت به روند صعودی و معاملات منطقی موثر است تا رویه نوسان گیری و نگاه کوتاه مدت ، بیشتر نشود .
ظرفیت ۸۰ میلیون تنی محصولات پتروشیمی و پیش بینی ۵ سال آینده
نماد برتر- معاون وزیر نفت از تولید ۸۰ میلیون تن محصولات پتروشیمی در سال جاری خبر داد و گفت: تا ۵ سال آینده ظرفیت تولید به ۲۱ میلیون تن می رسد.
داخلی سازی ۱۲ قطعه مهم در زیر مجموعه بورسی سایپا
نماد برتر- سایپا از داخلی سازی ۱۲ قطعه مهم در شرکت کمک‌فنر ایندامین و صرفه جویی ارزی ۱۸ درصدی در هر ماه خبر داد.
پیش بینی رکورد تولید ۲۸۰ هزار تن کاتد و رشد ۱۲ درصدی تولید مس
نماد برتر- سرپرست معاونت معدنی وزارت صنعت از افزایش ۱۲ درصدی تولید مس در مجتمع سرچشمه خبر داد و گفت: تا پایان سال جاری این شرکت به رکورد تولید ۲۸۰ هزار تن دست خواهد یافت.
وزارت نفت گام مهمی در دانش‌بنیان کردن اقتصاد برداشته است
نماد برتر- عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: فشارها بر صنعت نفت در این سال‌ها بسیار زیاد بوده، با وجود این وزارت نفت گام مهمی در مسیر دانش‌بنیان کردن اقتصاد ایران برداشته است.