05:06 | دوشنبه 31 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

کچاد

نگرانی «کچاد» از کاهش درآمدها
نماد برتر - بیشترین میزان درآمدی که "کچاد" در فروردین‌ماه از خود بر جای گذاشته در بخش بازار داخلی بوده است.
سود هنگفت در جیب «وخارزم»
نماد برتر - شرکت سرمایه گذاری خوارزمی‌از رشد قیمت سهم‌ها در نیمه اول سال سود خوبی شناسایی کرد و در حالی که هنوز 3 ماه تا پایان سال مالی مانده، 3 برابر کل سال مالی قبل سود ساخته است.
ریزش درآمدها در این معدنی / «کچاد» پیشتاز در بازار داخلی
نماد برتر - بیشترین میزان درآمدی که شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در اسفندماه به دست آورده از بخش فروش محصولات در بازار داخلی بوده است.
"چادرملو" نوسان‌گیری می کند
نماد برتر - نرخ کنسانتره و شمش فولاد صادراتی نیز به ترتیب ۱ و ۴.۵ درصد افزایش قیمت را در اسفند ماه تجربه کردند.
نیروگاه خورشیدی ۱۰ مگاواتی چادرملو افتتاح شد + ویژگی ها
نماد برتر- شرکت چادرملو علاوه بر آغاز عملیات درختکاری طرح کمربند سبز عقدا تا اردکان از افتتاح نیروگاه خورشیدی ۱۰ مگاواتی در مجاورت نیروگاه سیکل ترکیبی اردکان با حضور وزیر صنعت خبر داد‌.
حضور غول معدنی و "کچاد" در واگذاری ۱۰۰ درصد سهام زیرمجموعه بانک پارسیان
نماد برتر- چادرملو و غول معدنی فرابورسی از اعلام حضور در مزایده واگذاری ۱۰۰ درصد سهام زیرمجموعه بانک پارسیان خبر دادند.
شناسایی ۱۷۰۳ ریال سود برای "کچاد" با افزایش ۱۱۹ درصدی
نماد برتر- چادرملو در عملکرد ۹ ماهه سال مالی جاری، ۱۷۰۳ ریال سود برای هر سهم شناسایی کرد که نسبت به دوره مشابه سال قبل با افزایش ۱۱۹ درصدی روبرو شد.
«کچاد» و تحقق 1703 ریال سود
نماد برتر- سه فصل از سال 99 برای «کچاد» با رشد 177 درصدی سودسازی به پایان رسید و نوید پایان سال خوشی را به سهامداران می‌دهد.
صورت های مالی ۹ ماهه "کچاد" منتشر شد/ تحقق ۱۷۰۳ ریال سود
نماد برتر- چادرملو با انتشار صورت های مالی حسابرسی نشده ۹ ماهه سال جاری، ۱۷۰۳ ریال سود برای هر سهم محقق کرد که نسبت به دوره مشابه قبل با رشد ۱۱۹ درصدی روبرو شده است.
واگذاری بخشی از سهام زیرمجموعه "کچاد" و افزایش ۵۱ ریالی EPS
نماد برتر- چادرملو با واگذاری بیش از ۱۴۵ میلیون سهم زیرمجموعه از کسب درآمد ۲۸۵.۴ میلیارد تومانی و افزایش ۵۱ ریالی سود هر سهم خبر داد .
انتشار صورت های مالی تلفیقی ۶ ماهه "کچاد" با تحقق سود ۸۷۶ ریالی
نماد برتر- شرکت چادرملو با انتشار صورت های مالی حسابرسی شده تلفیقی نیمه نخست سال جاری، ٨٧۶ ریال سود برای هر سهم محقق کرد.
آمار تولید و فروش "کچاد" با کسب درآمد ۱۵.۲ هزار میلیاردی و رشد ۱۱۹ درصدی
نماد برتر- چادرملو در نه ماهه سال جاری، ۱۵.۲ هزار میلیارد تومان درآمد محقق کرد که نسبت به دوره مشابه قبل با رشد ۱۱۹ درصدی همراه شده است.
اقدام جدید فولاد چادرملو برای ورود به بازار شمش تجاری و آلیاژی
نماد برتر- کارخانه فولاد چادرملو جهت ورود به عرصه بازارھای جدید انواع شمش فولادھای تجاری و آلیاژی ،اولین ذوب با گرید جدید ۷۰Cr۲ تولید و ریخته گری را به ثبت رساند.
آمادگی سهامدار حقوقی "کچاد" برای مشارکت ۴۹ درصدی در تاسیس شرکت جدید
نماد برتر- سهامدار حقوقی چادرملو ضمن اعلام حمایت از طرح ها و برنامه های این شرکت از آمادگی برای تاسیس شرکت جدید اکتشاف و حفاری با مشارکت ۴۹ درصدی "امید" و ۵۱ درصدی "کچاد" خبر داد.
افزایش 98 درصدی درآمد یک شرکت معدنی
نماد برتر- چادرملو با ارائه گزارش عملکرد هشت ماه سال مالی جاری از شناسایی درآمد ۱۲.۶ هزار میلیارد تومانی خبر داد و با رشد ۹۸ درصدی نسبت به مدت مشابه قبل روبرو شد.