10:34 | شنبه 1 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

آرشیو

از تاریخ: تا تاریخ:
لیموزین هیتلر به حراج گذاشته می شود
پایگاه خبری راد: خودروی سواری ادولف هیتلر - رهبر آلمان نازی - در ماه ژانویه ۲۰۱۸ میلادی به فروش می رسد.
تهران در خدمت خودروها!
پایگاه خبری راد: تهران شهری است که به نظر می رسد بیشتر برای خودروها طراحی شده و عابرین پیاده، دوچرخه و حتی حمل و نقل عمومی، جایگاه ویژه ای در آن ندارند.
تهران میزبان پنجمین نمایشگاه بین المللی املاک و مستغلات
پایگاه خبری راد: پنجمین نمایشگاه بین‌المللی املاک و مستغلات از سوم تا ششم بهمن ماه به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران گشایش می یابد.
مشوق‌های مالی برای مهاجرت از تلگرام
پایگاه خبری راد: دو هفته بعد از حادثه نفتکش سانچی، هنوز اتفاقات مربوط به این فاجعه در میان اخبار مهم روز جایی را به خود اختصاص می‌دهند، این درحالی است که در بازار امروز رشد قیمت دلار به سقف جدید 4500 تومانی و تلاش اپراتورها برای جذب مخاطبان به پیام‌رسان‌های داخلی نیز از اخبار تاثیرگذار محسوب می‌شوند.
محدودیت های جدید بازار خودرو را متاثر خواهد کرد
پایگاه خبری راد: مدیرعامل ستاره ایران گفت: با تولید داخلی «بنز» می توانیم مشکلات به وجود آمده از بابت محدودیت های جدید واردات را مرتفع سازیم و ما این تجربه را در ایران داریم.
جریان پرداخت تسهیلات ارزی و ریالی صندوق توسعه ملی
پایگاه خبری راد: عملکرد تسهیلات ارزی و ریالی از محل منابع صندوق توسعه ملی از این حکایت دارد که بیش از ۳۶ میلیون دلار تسهیلات ارزی و حدود ۱۱ هزار میلیارد تومان تسهیلات ریالی پذیرش و پرداخت شده است.
دلایل تکثیر شرکت های امداد خودرویی در ایران!
پایگاه خبری راد: دبیر انجمن شرکت های خدمات پس از فروش خودرو با انتقاد از رشد قارچ گونه شرکت های امداد خودرویی در سطح کشور، مهمترین دلایل این تکثر را سودآوری و نبود نظارت از سوی سازمان های متولی امر برشمرد.
کمتر از هفت درصد ساختمان‌های کشور بیمه زلزله دارند
پایگاه خبری راد- مدیرکل بیمه مرکزی اعلام کرد: کمتر از ۱۲ درصد ساختمان‌ها بیمه آتش‌سوزی و کمتر از هفت درصد آنها بیمه زلزله دارند.
هشت استان در اولویت اجرای طرح‌های اشتغالزایی
پایگاه خبری راد: معاون توسعه کار آفرینی و اشتغال وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه نرخ بیکاری هشت استان کشور بالاتر از میانگین کشور است، گفت: دولت بصورت ویژه در این هشت استان طرح های اشتغال‌زا را اجرا می‌کند.
بزرگان صنعت و بازار خودرو به نصف جهان می روند
پایگاه خبری راد: چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنعت خودرو از 3 تا 6 بهمن ماه جاری با حضور 10 مشارکت کننده برتر کشور برگزار می شود.