10:24 | جمعه 10 فروردين 1403
Research Analysis Debriefing Day

آرشیو

از تاریخ: تا تاریخ:
همکاری گوگل با نست برای تولید گجت‌های خانگی
پایگاه خبری راد: طبق گزارش های منتشر شده، گوگل قصد دارد بار دیگر با شرکت نست برای طراحی و تولید گجت‌های هوشمند خانگی همکاری کند.
فیس آیدی آیفون ۱۰ با بروزرسانی iOSاز کار میفتد
پایگاه خبری راد: گزارش ها حاکی از آن است که نسخه جدید بروزرسانی شده سیستم عامل iOS نیز مشکل داشته و باعث شده فناوری تشخیص چهره هوشمند آیفون ۱۰ از کار بیفتد.
اسکن کف دست به یادآوری رمزعبور گوشی کمک می کند
پایگاه خبری راد: سامسونگ حق امتیاز و پتنت اسکن کف دست کاربران را به منظور کمک به یادآوری رمز عبور و باز کردن قفل گوشی آنها را ثبت کرده است.
برای چه "میمون" و "بز" وارد می‌کنیم؟
پایگاه خبری راد: باتوجه به افزایش واردات انواع حیوانات زنده از قبیل میمون و بز، رئیس سازمان دامپزشکی اهداف واردات این حیوانات را مطرح و اعلام کرد: واردات انواع حیوان زنده با هر هدفی فقط با مجوز سازمان دامپزشکی امکان‌پذیر است و آنچه به صورت رسمی وارد شده، مجوز این سازمان را دارد.
یک ششم واردات ایران در دستان امارات/ افزایش ۲۲ درصدی واردات از چین
پایگاه خبری راد: بررسی آمار تجارت خارجی گمرک جمهوری اسلامی ایران نشان می‌دهد که بیش از یک ششم واردات ایران از طریق کشور امارات متحده عربی انجام می‌شود.
قیمت خوراک واحدهای پتروشیمی باید قابل رقابت باشد
پایگاه خبری راد: رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی گفت: قیمت خوراک واحدهای پتروشیمی باید قابل رقابت باشد و برای حضور بخش خصوصی مشوق های لازم را در نظر گیرد.
 لایحه بودجه ۹۷ بر مبنای عملکرد تدوین و تصویب می‌شود
پایگاه خبری راد: یک عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس گفت: قرار این است که لایحه بودجه ۹۷ بر مبنای عملکرد تدوین شود که این استراتژی صحیحی است.
رئیس نظام مهندسی تهران ابقا شد
پایگاه خبری راد: با رأی اعضای هیات‌مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران، حسن قربان‌خانی یک سال دیگر در سمت ریاست این سازمان ابقا شد.
برنامه دولت دوازدهم برای تامین حداقل استاندارد زندگی
پایگاه خبری راد: در گزارشی که دولت از عملکرد ۱۰۰ روزه خود متشر کرده، آمده است: دولت دوازدهم متعهدشده است که تفاوت درآمد افرادی که درآمدهای آن‌ها کمتر از میزان تعریف شده به عنوان حداقل استاندارد زندگی است را جبران کند تا تمامی افراد کشور از یک حداقل استاندارد زندگی برخوردار باشند.
هدف‌گذاری ایجاد ۹۷۰ هزار شغل خالص در سال ۹۶
پایگاه خبری راد: دولت دوازدهم در گزارشی که از عملکرد ۱۰۰ روزه خود منتشر کرده در تلاش است با اجرای برنامه‌های پیش‌بینی شده، اتخاذ سیاستهای اشتغالزا و رفع موانع مالی در بودجه، به هدفگذاری ۹۷۰ هزار شغل خالص در سال جاری دست یابد و نرخ بیکاری را از ۱۲.۴ درصد در سال گذشته به ۱۱.۶ درصد در سال ۹۶ کاهش دهد.