00:36 | جمعه 7 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

آرشیو

از تاریخ: تا تاریخ:
نباید نابرابری به بحران تبدیل شود
پایگاه خبری راد- یک اقتصاددان می‌گوید: آخرین آمارهای بانک مرکزی درباره ضریب جینی بسیار نگران کننده است و دولت باید با اقداماتی مانند اصلاح نظام بانکی و تصویب برنامه‌های اخذ مالیات از سود سپرده مجموع درآمد و ثروت و اخذ مالیات از خانه های خالی و سایر طرح‌های به نفع فقرا مانع افزایش شکاف طبقاتی و ورود به مرحله بحران شود.
توصیه‌های هواشناسی کشاورزی
پایگاه خبری راد: جمع‌آوری و معدوم کردن شاخه‌های خشک و آفت زده میوه‌های آلوده، بازسازی کندوها، ادغام کندوهای کم جمعیت، متراکم کردن قاب‌های داخل کندو از جمله توصیه‌های هواشناسی کشاورزی برای روزهای پنجشنبه تا سه‌شنبه (۱۸ تا ۲۳ آبان ماه) است.
می‌خواهند امید را در تولید "مصنوعی" زنده نگه‌دارند
پایگاه خبری راد: در حالی که طی شش ماهه نخست سال جاری تنها ۳.۹۶ درصد از تسهیلات ۳۰ هزار میلیارد تومانی طرح رونق تولید پرداخت شده است معاون خانه صنعت معدن و تجارت ایران معتقد است که این طرح علی‌رغم شعارهای داده شده در عمل موفق نبوده و امید به صورت مصنوعی در واحدهای تولیدی زنده نگه داشته شده است.
مردم کدام گوشی‌ها را بیشتر می‌خرند؟
پایگاه خبری راد: یک فعال صنفی بازار گوشی‌های موبایل از گرایش مردم به خرید گوشی‌های با رده قیمتی متوسط و متوسط رو به بالا خبر داد و بازار این حوزه را در قبضه دو مدل گوشی خاص توصیف کرد.
مرزهای 4 گانه تحت پوشش و نظارت «امداد خودرو ایران»
پایگاه خبری راد: امداد خودرو ایران، بزرگترین سازمان امدادی خودرو در کشور به مانند سال های گذشته امسال نیز طرح ویژه ای برای زائرین عتبات عالیات در نظر گرفته است که از 13 تا 21 آبان ماه به صورت شبانه روزی در خدمت هموطنان عزیز خواهد بود.
سیاست محیط زیست جلوگیری از تکثیر و ورود تیلاپیا به اکوسیستم‌های طبیعی است
پایگاه خبری راد: سرپرست معاونت محیط طبیعی سازمان حفاظت محیط زیست تاکید کرد: صدور مجوز پرورش و تکثیر ماهی تیلاپیا در مرکز تحقیقات بافق استان یزد به عنوان پایلوت در این منطقه و برای انجام برنامه‌های تحقیقاتی و پژوهشی صورت گرفته و سیاست محیط زیست کمافی السابق جلوگیری از تکثیر و ورود تیلاپیا به اکوسیستم های طبیعی است.
افزایش قیمت طلای جهانی ازسرگرفته شد
پایگاه خبری راد: طلا در معاملات روز چهارشنبه بازار جهانی تحت تاثیر کاهش ارزش دلار که تقاضای سرمایه‌گذاری برای این فلز ارزشمند را تقویت کرد، اندکی افزایش قیمت یافت.
آمار واردات چین مانع افزایش قیمت نفت شد
پایگاه خبری راد: نفت در معاملات روز چهارشنبه در واکنش به کاهش واردات چین با کاهش قیمت روبرو شد، اما ادامه اجرای توافق کاهش تولید اوپک همچنان از بازارهای نفت حمایت می‌کند.
بازیگران بازار پول در یک نشریه
پایگاه خبری راد: شماره چهارم ماهنامه «همنام» در ۱۶ صفحه اختصاصی حوزه بانک، بیمه و بازار سرمایه به چاپ رسید.
وکیوم باتوم پالایشگاه‌ها با احتساب ارز آزاد در بورس کالا عرضه می‌شود
پایگاه خبری راد: بر اساس تصمیم جدید شورای رقابت مقرر شده است تا ظرف مدت یک ماه، دستورالعملی برای عرضه وکیوم باتوم پالایشگاه‌ها با شرایط قراردادهای بلندمدت برای عرضه در بورس کالای ایران تهیه شود.