05:14 | پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

آرشیو

از تاریخ: تا تاریخ:
همه خانه‌های هندی به شبکه برق متصل می‌شوند
پایگاه خبری راد: نخست وزیر هند یک پروژه ۲.۵ میلیارد دلاری را برای متصل کردن همه خانه‌های هندی به شبکه برق تا پایان سال ۲۰۱۸ راه‌اندازی کرد.
21 ملاک سرمایه‌گذاران خارجی در معدن مشخص شد
پایگاه خبری راد: الویت های 21 گانه سرمایه گذارن خارجی برای تحقق جذب 30 میلیارد دلار سرمایه خارجی در نقشه راه معدن تدوین شد.
نرخ سکه و ارز صعودی شد
پایگاه خبری راد: قیمت انواع سکه بر خلاف روز قبل که با روند کاهشی و ثبات نسبی همراه بود در بازار امروز - سه‌شنبه - افزایش نسبتا قابل توجهی پیدا کرده و سکه تمام با ۸۰۰۰ تومان افزایش به یک میلیون و ۲۴۷ هزار تومان رسیده است.
ماجرای برداشت ١۲هزار میلیاردی برای یارانه
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان برنامه و بودجه با تاکید بر اینکه با وجود اهمیت صرفه جویی در هزینه‌ها، دولت در مورد پرداخت‌های پرسنلی انقباضی عمل نکرده است، اعلام کرد که متوسط حقوق کارکنان دولت از حدود یک میلیون و ٤٧٠ هزار تومان در سال ١٣٩٢ به دو میلیون و ٩٧٠ هزار تومان در سال جاری افزایش یافته است.
حضور نامحسوس کالاهای بدون برچسب در بازار/داستان گرانفروشی قانونی
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه بنکداران با تاکید بر اینکه کارخانه‌ها تنها برای مدت دو روز بر روی تولیدات خود برچسب قیمت را نصب نکرده‌اند، گفت: اکنون با توجه به میزان تولید کالا حجم تولیداتی که فاقد برچسب هستند بسیار اندک بوده و می‌توان گفت که حضور این کالاها در بازار نامحسوس خواهد بود.
بزرگترین الماس قرن ۵۳ میلیون دلار فروش رفت
پایگاه خبری راد: شرکت لوکارا دایاموند سرانجام بزرگترین الماسی که در بیش از یک قرن گذشته کشف شده بود را به فروش رساند.
نتیجه مذاکره برقی ایران و عراق به کجا رسید؟
پایگاه خبری راد- مدیرعامل توانیر گفت: بر اساس مذاکرات صورت گرفته بین ایران و عراق برای سنگرون شدن(یکدست شدن) برق دو کشور قرار شده که در صورت به نتیجه رسیدن این مذاکرات شبکه برق ایران به شبکه برق کشورهای لبنان، سوریه و اردن متصل شود.
اپل و گوگل همچنان برترین برندهای جهانی
پایگاه خبری راد: برای پنجمین سال متوالی کمپانی اپل و گوگل همچنان برترین برندهای معتبر در جهان به شمار می روند.
آیا ایران تنوع هواپیماهای خود را کاهش می‌دهد؟
پایگاه خبری راد: چند روز قبل معاون استاندارد سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد احتمال دارد با دستور این سازمان، ایرلاین‌های داخلی موظف شوند نسبت به کاهش تایپ هواپیماهای مورد استفاده خود اقدام کنند، موضوعی که به نظر می‌رسد همچنان در مرحله پیشنهاد قرار دارد.
تاثیر استقلال‌طلبی اقلیم کردستان بر تعاملات نفتی ایران و عراق
پایگاه خبری راد: درحالی نتایج اولیه همه پرسی اقلیم کردستان عراق از پیشتازی موافقان استقلال حکایت دارد، ولی به اذعان اکثر کارشناسان، این استقلال از سوی کشورهای منطقه مورد تایید نیست و تاثیر آن نیز در منطقه و همچنین بازارهای جهانی نفت کوتاه خواهد بود.