15:19 | پنجشنبه 9 فروردين 1403
Research Analysis Debriefing Day
اعتبار ۴ هزار میلیاردی برای توسعه زیرساخت شهرک‌های صنعتی کشور

1400/02/03 10:50

معاون وزارت صمت خبر داد:

اعتبار ۴ هزار میلیاردی برای توسعه زیرساخت شهرک‌های صنعتی کشور

نماد برتر- معاون وزیر صمت از اعتبار ۴ هزار میلیارد تومانی برای توسعه زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی کشور در سال جاری خبر داد.

به گزارش نماد برتر- علی رسولیان در بازدید از شهرک صنعتی "چمن سلطان- گندمینه" الیگودرز گفت: برای توسعه زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی در کشور ۳۶۰۰ میلیارد تومان پارسال هزینه شد که این رقم برای سال‌ جاری ۴۰۰۰ میلیارد تومان درنظر گرفته شده که تلاش می‌کنیم این مبلغ تخصیص داده شود.


وی یادآور شد: سال گذشته برای لرستان بیش از ۱۴۰ میلیارد ریال به جزء اعتبارات مربوطه استانی از محل منابع ملی، ویژه مناطق محروم هزینه شد.


رسولیان با اشاره به اینکه ۵۰ هکتار برای شهرک چمن سلطان و تامین گاز آن تصویب شده، تصریح کرد: افرادی که در مناطق محروم سرمایه‌گذاری کنند از ۵۰ درصد تخفیف هزینه ها بهره مند می شوند.


مجید خدابخشی نماینده شهرستان الیگودرز در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: سرمایه‌گذار جایی سرمایه‌گذاری می‌کند که زیرساخت‌های لازم در زمینه آب، برق، گاز و دیگر نیازهای سرمایه‌گذاری را داشته باشد لذا منطقه‌ای را در این شهرستان تعریف کردیم که بتواند در این راستا کمک لازم را برای جذب سرمایه‌گذار داشته باشد.