02:14 | چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day
شاسی بلند تمام برقی بنز، در جاده ها می تازد

1400/06/16 15:00

رونمایی از مدل های لوکس مرسدس؛

شاسی بلند تمام برقی بنز، در جاده ها می تازد

مرسدس مدلهای لوکس برقی را برای داخل و خارج از جاده ارائه خواهد داد.

به گزارش نماد برتر، مرسدس قبل از نمایشگاه حمل و نقل هفته آینده مونیخ ، جزئیات تعدادی از خودروهای برقی جدید خود را ارائه کرد. این دو خودرو شامل مدل SUV-یکی آفرود ناهموار و دیگری یک مدل فوق لوکس مجلل سدان- با عملکرد بالا هستند.


شاسی بلند مرسدس بنز EQG تفسیری تمام الکتریکی از شاسی بلند مرسدس G کلاس است.این شاسی بلند شکل جعبه ای کلاس G را به اشتراک می گذارد. مهندسان حتی دستگیره درهای چوبی کلاس G را کپی کرده و دقیقاً همان "ضربات" ساخته شده توسط درهای کلاس G را هنگام بسته شدن بازسازی کردند. به جای تایر زاپاس که روی درب عقب EQG نصب شده است ، یک جعبه ذخیره سازی وجود دارد که می تواند کابل شارژ را در خود جای دهد.


مرسدس قصد دارد خودرویی بر اساس این مفهوم تولید کند و اعلام کرد که حتی آن را در همان مسیر خارج از جاده کوهستانی اتریش که در آن مدل G کلاس با موتور احتراق داخلی مورد آزمایش قرار می گیرد، آزمایش کند. به گفته این خودروسازی، هر چرخ EQG از موتور الکتریکی خود استفاده می کند تا حداکثر کنترل چهارچرخ متحرک را امکان پذیر کند.


این خودروسازی همچنین مرسدس مایباخ EQS را معرفی کرد، یک SUV لوکس بزرگ که بیشتر برای استفاده در جاده ها طراحی شده است. مرسدس مایباخ زیر برند فوق لوکس این خودروساز با مدل ها و قیمت هایی است که با مارک هایی مانند بنتلی رقابت می کند.بنز


مانند مرسدس بنز EQS سدان ، شاسی بلند Maybach EQS دارای یک صفحه شیشه ای است که تمام داشبورد را می پوشاند و از یک صفحه لمسی عظیم استفاده شده است. مانند سدان برقی EQS ، با نزدیک شدن راننده درها می توانند به طور خودکار باز شوند. مرسدس اعلام کرده است قصد دارد یک SUV برقی بزرگ ، مرسدس بنز EQS SUV را در سال 2022 تولید کند.