14:22 | يكشنبه 16 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

تاپیکو

فساد در تایر سازی معروف و حاضر در بورس و تغییر مدیرعامل
نماد برتر- عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس از فرار یکی از مدیران تایرسازی معروف و حاضر در بورس خبر داد و گفت: دو نفر از مدیران ارشد این شرکت به دستور مقام قضایی بازداشت شدند.
فعالیت بخش های تولیدی پتروشیمی حاضر در بورس از سر گرفته شد
نماد برتر- پتروشیمی خراسان با رفع مشکل قطع گاز از در مدار تولید قرار گرفتن بخش های تولیدی از پنج شنبه خبر داد و آماده بازگشایی برای فردا شد.
فعالیت بخش های تولیدی شرکت بورسی تا اطلاع ثانوی متوقف شد + دلیل
نماد برتر- پتروشیمی بورسی از علت عدم خدمات دهی واحدهای تولیدی از ۱۰ دی تا اطلاع ثانوی خبر داد و با توقف نماد، آماده بازگشایی برای فردا شد.
دلایل ریزش ۴۳ هزار واحدی شاخص و عقب نشینی به نیمه کانال ۱.۳ هزار تایی
نماد برتر- روند فرسایشی بازارسهام امروز هم با رشد تنها ۶۴ نماد و به چند دلیل تکرار و منجر به ریزش ۴۳ هزار واحدی شاخص و عقب نشینی به نیمه کانال ۱.۳ هزار تایی شد.
حمایت ۱.۴ میلیونی شاخص هم از دست رفت / اثر عوامل سیاسی و اقتصادی
نماد برتر- شاخص بورس در آخرین روز کاری، کانال ۱.۴ میلیونی را از دست داد و به نظر می رسد شرایط سیاسی و اقتصادی فعلی بیشترین اثر را بر نوسان بورس داشته و عملکرد شرکت‌ها کمتر در قیمت‌ ها تاثیر دارد.
شفاف سازی تاپیکو درباره خرید و فروش سهام و سود سرمایه گذاری‌ها
نماد برتر- شفاف‌سازی تاپیکو درباره فرایند خرید و فروش سهام و سود سرمایه گذاری‌ها ، دست به شفاف سازی مبسوطی زد و در ۶ مورد نکاتی را اعلام کرد.
تحقق درآمد ۳ پالایشگاه ، چهار هلدینگ پترو شیمیایی و سیمان + ۶ شرکت دیگر
نماد برتر- وضعیت تحقق سود و زیان ۱۳ شرکت بورسی و فرابورسی از جمله ۳ پالایشگاه ، چهار سه هلدینگ پتروشیمیایی و سیمان ، اعلام شد.
بهینه‌سازی عملیات بازارگردانی با الگومکس
نماد برتر- نرم‌افزار الگومکس تنها نرم‌افزار بازارگردانی الگوریتمی است که از سازمان بورس و اوراق بهادار مجوز فعالیت اخذ کرده است. این نرم‌افزار در حال حاضر عملیات بازارگردانی الگوریتمی بیش از پنجاه نماد معاملاتی بازار سرمایه را برعهده دارد. از مهمترین نمادهایی که توسط الگومکس بازارگردانی می‌شوند می‌توان به نمادهای تیپیکو، تاصیکو، صبا، وپخش و شستا اشاره کرد. همچنین عملیات بازارگردانی بخش عمده‌ای از نمادهای فعال در صنایع زراعت و سیمان توسط نرم‌افزار الگومکس انجام می‌شود.
جستجوی همگانی برای شناخت دلایل سقوط ۵۵ هزاری شاخص + چند عامل ضعیف
نماد برتر- سقوط دور از انتظار ۵۵ هزار واحدی شاخص و افت قیمت ۲۹۰ سهم بورسی ، موج تازه ایی از نگرانی ها را ایجاد کرد و در نبود دلیل یا دلایل متقن ، همه فعالان در حال جستجو برای ریشه وضعیت امروز بازار هستند.
اثر عرضه اولیه ۱۵ درصدی "چخزر" با شناسایی سود ۷۲ میلیاردی
نماد برتر- تاپیکو از اثر عرضه اولیه ۱۵ درصد سهام چوب خزر کاسپین و شناسایی سود ۷۲ میلیارد تومانی برای زیرمجموعه ۱۰۰ درصدی خبر داد و با توقف نماد، آماده بازگشایی شد.
توقف نماد تاپیکو و ۸ شرکت / تعلیق شرکت فرابورسی و محدودیت حجمی" چخرز"
نماد برتر- نماد هلدینگ تاپیکو به همراه ۸ شرکت دیگر برای یک ساعت و دو روز بسته و سهام شرکت تازه وارد چوب خزر کاسپین هم مشمول محدودیت حجمی در هر سفارش شد.
توقف نماد ۱۱ شرکت بورسی و فرابورسی و تعلیق ۱۳ روزه دو شرکت
نماد برتر- نماد ۱۱ شرکت بورسی و فرابورسی از جمله سرمایه‌گذاری‌غدیر ، تاپیکو و تامین سرمایه نوین به دلایل مختلف برای یکی دو روز و یک ساعت بسته شد.
سفارش گیری امروز "چخزر" با نقدینگی ۵۰ هزار تومانی/ تخصیص سهام در فردا
نماد برتر- فرایند عرضه اولیه ۱۷.۵ درصد سهام چوب خزر کاسپین طی دو روز کاری و با سفارش گیری امروز از ساعت ۱۳ تا ۱۷ و تخصیص سهام چهارشنبه انجام می شود.
سود ۸۵ میلیارد تومانی هلدینگ سلولزی و تاپیکو از عرضه اولیه "چخزر"
نماد برتر- شرکت چوب خزر کاسپین که آماده واگذاری ۱۷.۵ درصدی سهام در چهارشنبه هفته جاری شده در روز عرضه اولیه، ۸۵ میلیارد تومان سود حاصل از فروش سهام نصیب هلدینگ سلولزی و تاپیکو خواهد کرد.
زمان عرضه اولیه و سفارش خرید "چخزر" قطعی شد / شروع تازه واگذاری ها
نماد برتر- شرایط عرضه اولیه و زمان سفارش ۱۷.۵ درصد از سهام چوب خزر کاسپین مشخص شد تا این شرکت ۲۰ میلیاردتومانی چهارشنبه هفته جاری، بعد از دو ماه عنوان دار بیست و دومین شرکت جدید سال شود.