18:14 | شنبه 29 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

تاپیکو

۳ شرکت آماده عرضه اولیه هستند / شرط حضور "چخزر" در هفته آینده + معرفی
نماد برتر- مدیر عملیات بازار شرکت فرابورس با اعلام اینکه سه شرکت آماده عرضه اولیه هستند از عرضه اولیه ۱۷.۵ درصد "چخزر" در هفته آینده به شرط دریافت اطلاعات خبر داد.
"شپنا، تاپیکو" و ۱۰ شرکت دیگر به تابلو معاملات بازگشتند / ۶ توقف موقت
نماد برتر- با توقف موقت داد و ستد سهام سه نماد ، "شپنا، تاپیکو" به همراه ۱۰ شرکت دیگر آماده بازگشت به تابلو معاملات شدند و نماد سه شرکت هم در پایان معاملات امروز متوقف می شود.
۲۷نماد بورسی متوقف شد
نماد برتر- از میان نمادهای بورسی ۲۷ نماد تا تاریخ ۲۱ آبان‌ماه به دلایل مختلف از جمله تعلیق نماد معاملاتی، افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف، برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه، بررسی بیشتر معاملات و غیره متوقف شد.
رشد ۱۰۰ درصدی سود چند زیرمجموعه هلدینگ تاپیکو در نیمه اول سال
نماد برتر- مدیرعامل تاپیکو از رشد ۱۰۰ درصدی سود چند زیرمجموعه بورسی و فرابورسی در ۶ ماه نخست سال و فروش بیش از ۵.۳ هزار میلیارد تومانی خبر داد.
بازارگردانی تاپیکو ، ۱۲ شرکت دارویی، دو پتروشیمی و ۲۰ نماد بورسی آغاز شد
نماد برتر- عملیات بازارگردانی سهام تاپیکو ، ۱۲ شرکت دارویی، دو پتروشیمی و ۲۰ نماد دیگر با دامنه مظنه ۳ درصدی و حداقل حجم سفارش انباشته و معاملات روزانه آغاز شد.
شفاف سازی تاپیکو درباره آثار خرید و فروش پتروشیمی زیرمجموعه
نماد برتر- تاپیکو درباره معاملات خرید و فروش پتروشیمی زیرمجموعه و آثار مالی، دست به شفاف سازی زد و با توقف نماد آماده بازگشایی برای فردا شد.
فرصت تاریخی جهش تولید با اقبال نقدینگی به بورس و سبزپوشی شاخص
نماد برتر- با توجه به اصلاح قابل توجه قیمت‌ها و ارزندگی بسیاری از نمادها، اقبال نقدینگی به بازار سرمایه می تواند فرصتی تاریخی برای جهش تولید و در صورت تداوم روند، سبز پوشی شاخص در هفته آتی باشد.
درد بورس با اخبار مثبت ، گزارش ماهانه شرکتها و گلایه نمایندگان هم درمان نشد
نماد برتر- انتشار اخبار مثبتی مانند تکذیب افزایش نرخ سود سپرده ، لغو قیمت گذاری دستوری فولاد، گزارش ماهانه شرکت ها و و گلایه نمایندگان مجلس هم قادر به درمان درد سه ماه اخیر بورس نشد .
رشد ۱۸۳ درصدی سود زیرمجموعه شستا در نیمه اول سال + برنامه افزایش سرمایه
نماد برتر- مدیرعامل کاغذسازی کاوه ضمن اعلام عملکرد نیمه نخست سال جاری همراه با رشد ۱۸۳ درصدی سود عملیاتی از برنامه افزایش سرمایه این زیرمجموعه شستا خبر داد.
«شستا» و سود 553 ریالی برای هر سهم
نماد برتر - «شستا» تابستان سال جاری را با کسب سود بسیار مناسب از بازار سرمایه به پایان رساند.
اثر قوانین جدید و انتخابات آمریکا بر بورس و دلار / دو محرک برای شفافیت
نماد برتر- تحلیلگر بازارسرمایه با بررسی اثر قانون های جدید و نتیجه انتخابات آمریکا بر بورس، اقبال صنایع و نرخ دلار گفت: انتشار دوباره پیش بینی سود شرکتها و کاهش زمان پیش گشایش به شفافیت بازار کمک می کند.
شرکت آماده عرضه اولیه ۱۷.۵ درصدی تکمیل اطلاعات کرد
نماد برتر- زیرمجموعه تاپیکو که به تازگی درج و آماده عرضه اولیه ۱۷.۵درصدی شده، صورتهای مالی و گزارش عملکرد سال مالی ۹۶ ، ۹۷ و ۹۸ به همراه فعالیت ماهانه فروردین و نیمه نخست سال را منتشر کرد.
حقوقی ها بیشتر چه خریدند | حقیقی ها بیشتر چه خریدند
نماد برتر- در نمای کلی از وضعیت معاملات امروز بورس تهران، پربازده ترین سهام و ترین های بورس امروز کدامند.
زیرمجموعه تاپیکو برای چهارمین بار ۲.۶ میلیارد سهم بانک ملت خرید
نماد برتر- زیرمجموعه تاپیکو برای چهارمین بار از خریداری بیش از ۲.۶ میلیارد سهم بانک ملت به ارزش ۱.۷ هزار میلیارد تومان خبر داد و با توقف نماد روبرو شد.
عامل فشار فروش امروز و احتمال نقش تازه واردها برای شروع ریزشی دیگر
نماد برتر- معاملات امروز بازار سهام با عامل فشار فروش زیادی که برای تازه واردین احتمال شروع یک ریزش دیگر را رقم زد ، منحر به عقب نشینی شاخص در نیمه کانال یک میلیون و ۵۷۹ هزارتایی شد.