04:45 | شنبه 8 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

آرشیو

از تاریخ: تا تاریخ:
اعتقاد به بازار آزاد رمز موفقیت در تجارت ملی و بین‌المللی است
نماد برتر- آزاد بودن بازار و به تبع آن، ورود به بازار جهانی، سبب می‌شود تا کالای تولیدکنندگان در بازارهای بین‌المللی شناخته شود و با تعداد بالا به فروش برسد.
عملکرد بورس تهران در هفته منتهی به ۲۴ فروردین ماه
نماد برتر- در بورس اوراق بهادار تهران، ارزش کل معاملات در هفته منتهی به ۲۴ فروردین ماه نسبت به هفته منتهی به ۱۷ فروردین ماه کاهشی شد؛ این در حالی است که حجم معاملات افزایش ۴.۱۲درصدی را به ثبت رساند. همچنین، شاخص هم وزن نیز افزایش ۱.۵ درصدی را به ثبت رساند.
افزایش ۴ درصدی قیمت نفت برنت
نماد برتر- قیمت معاملات آتی نفت برنت با افزایش حدود ۴ درصدی به ۱۰۸ دلار در هر بشکه رسید.
سهام عدالت روند صعودی گرفت
نماد برتر- در پایان معاملات روز گذشته بازار سرمایه، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، یک درصد افزایش یافت.
واریزی صندوق توسعه به بورس منوط به امضای قرارداد است
نماد برتر- معاون بانکی و اعتباری صندوق توسعه ملی شرط واریزی این صندوق به صندوق تثبیت بازار سرمایه را منوط به امضای قراردادهای طرفین اعلام کرد.
عرضه ۱۰ هزار تن کلینکر و ۱۲ هزار تن سیمان
نماد برتر- تالار صادراتی بورس کالای ایران روز چهارشنبه ۲۴ فروردین ماه برای نخستین بار میزبان عرضه ۱۰ هزار تن کلینکر تیپ ۱ و ۱۲ هزار تن سیمان است.
افزایش ورود سرمایه به بورس با اعمال مالیات بر سود سپرده‌های بانکی
مالیات بر سود سپرده‌های بانکی صندوق‌های سرمایه‌گذاری به عنوان اقدامی مثبت تلقی می‌شود که می‌تواند زمینه‌ساز افزایش سرمایه‌گذاری‌های غیرمستقیم و نیز ورود سرمایه‌های بیشتر به این بازار باشد.
قیمت نفت افزایش یافت
نماد برتر- پس از اعلام مسکو مبنی بر به بن‌بست رسیدن مذاکرات صلح برای حل تهاجم به اوکراین، قیمت نفت در آغاز معاملات امروز چهارشنبه در پی نگرانی‌ها از کاهش تولید در روسیه به عنوان دومین صادرکننده بزرگ نفت جهان، افزایش یافت.
"کترام" ۳۰ درصد به قیمت‌ها افزود
نماد برتر- شرکت تولیدی کاشی تکسرام از دریافت مجوز تغییر بیش از ۱۰ درصد در نرخ فروش محصولات خبر داد.
"اپرداز" نظر حسابرس را اخذ کرد
نماد برتر- شرکت آتیه داده پرداز از ظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی نسبت به گزارش توجیهی هیئت مدیره در خصوص افزایش سرمایه خبر داد.