19:10 | جمعه 14 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day
با قیمت گذاری جدید خودرو، مشکل بازار و مردم حل می شود؟!

1397/10/11 17:04

یک ادعا و یک ابهام!

با قیمت گذاری جدید خودرو، مشکل بازار و مردم حل می شود؟!

پایگاه خبری راد: با عرضه محصولات خودروسازان تا 5 درصد زیر حاشیه بازار، قیمت خودرو در بازار تحت تاثیر قرار گرفته و به قیمت واقعی نزدیک می شود.

به گزارش پایگاه خبری راد، معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت، با اشاره به آغاز اعلام قیمت جدید برخی از خودروها با 5درصد زیر حاشیه قیمت بازار گفت: با اجرای این فرمول از سوی شرکتها، قیمت خودرو کاهش می یابد.

فرشاد مقیمی اظهار داشت: در حال حاضر قیمتی که در بازار خودرو وجود دارد کاذب بوده و واقعی نیست اما با عرضه محصولات خودروسازان تا 5 درصد زیر حاشیه بازار، قیمت خودرو در بازار تحت تاثیر قرار گرفته و به قیمت واقعی نزدیک می شود.

وی همچنین در خصوص تاثیر رشد تولید و افزایش عرضه شرکتها در شکست قیمت خودرو در بازار به پرشین خودرو خاطرنشان کرد: با رشد تولید و امکان خرید مستقیم و تحویل فوری شرکت های خودروسازی، قیمت کاذب در بازار خودرو شکسته شده و قیمت ها در بازار سیر نزولی خواهد یافت.

این ادعا در حالی از سوی مدیران وزارت صمت بیان می شود خریداران خودروهای داخلی و وارداتی همچنان به دلیل سو مدریت همین مدیران وزارتی، نتوانستند خودروهای خود را دریافت کنند. همچنین خانواده هایی که برای خرید خودروهای بی کیفیت داخلی در آرزوی ارزانی خودرو و بازگشت قیمت ها به قبل بودند حال باید با این آرزو خداحافطی کنند.

راستی آقای معاون حقوق  ایرانی ها چند درصد زیر قیمت بازار افزایش یافته است؟ می دانید؟
!