11:35 | دوشنبه 31 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day
رکوردهای جدید بازارهای ارز و طلا + افت شاخص بورس/ اثر خنثی شایعه و وعده

1399/07/05 12:33

امروز با دلار ۲۸ هزار و ۸۵۰ تومان رخ داد:

رکوردهای جدید بازارهای ارز و طلا + افت شاخص بورس/ اثر خنثی شایعه و وعده

نماد برتر- بازارهای ارز و طلا امروز هم شاهد ادامه التهابات و بی اثر بودن وعده ها و حتی شایعه مذاکره محرمانه ایران و آمریکا و حضور ترامپ در تهران بودند و در برابر افت شاخص بورس ، رکوردهای جدید ثبت کردند.


به گزارش نماد برتر،  افزایش قیمت ارز و طلا امروز در اولین روز هفته هم تکرار شد و طی آن دلار با افزایش 850 تومان دیگر به رکورد جدید 28 هزار و 850 تومان رسید و یورو هم در ارقام 33 هزار و 250 تومان داد و ستد شد.



از سوی دیگر قیمت هر گرم طلا به یک میلیون و 261 هزار تومان بالغ شد و بهای هرسکه تمام بهار جدید هم از مرز 13 میلیون و 400 هزار تومان عبور کرد. نیم و ربع سکه هم به 7.2 و 4.2 میلیون تومان رسیدند.



براساس این گزارش، این وضعیت ملتهب بازار ارز و طلا در حالی ادامه دار شد که وعده جدید عبدالناصر همتی مبنی بر بازگشت منابع ارزی خارج از کشور و کنترل بازار و ادعای روزنامه کویتی مبنی بر مذاکرات محرمانه ایران و آمریکا و حضور ترامپ در تهران هم نتوانست ترمز افزایش قیمت ها را بکشد .



در این میان شاخص بورس هم که تا نیمه اول معاملات با افزایش حدود 20 هزار واحدی به یک میلیون و 631 هزار تایی رسیده بود با فشار فروش اکثر شرکت ها ، سیر نزولی در پیش گرفت و فعلا" به افزایش بیش از 5 هزار واحدی بسنده کرد.