14:09 | يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day
افزایش سرمایه ۲۴۳۶، ۱۳۲۷ و ۱۰۰ درصدی سه شرکت تصویب شد

1399/07/12 09:41

از دو محل تجدید ارزیابی و سود انباشته:

افزایش سرمایه ۲۴۳۶، ۱۳۲۷ و ۱۰۰ درصدی سه شرکت تصویب شد

نماد برتر- مجمع فوق العاده سه شرکت بورسی و فرابورسی برگزار و طی آن، افزایش سرمایه ۲۴۳۶، ۱۳۲۷ و ۱۰۰ درصدی از دو محل تجدید ارزیابی دارایی ها و سود انباشته به تصویب رسید.


به گزارش نماد برتر- نتیجه مجمع فوق العاده دامداری تلیسه نمونه، سیمان آرتا اردبیل و تولید برق ماهتاب کهنوج مشخص شد.



براین اساس، مجمع فوق العاده "تلیسه" صبح چهارشنبه 9 مهر با دستور جلسه تصمیم گیری درخصوص افزایش سرمایه و با حضور 71.2 درصد سهامداران در محل میدان نماز، بلوار پلیس، کیلومتر 2 جاده شهریار تهران، قره تپه برگزار شد.



در این مجمع با توجه به صدور مجوز توسط سازمان بورس، افزایش سرمایه 1327 درصدی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها مورد موافقت سهامداران قرار گرفت. "تلیسه" به منظور اصلاح ساختار مالی ، سرمایه فعلی را از 35 به 499.3 میلیارد تومان رساند.



همچنین مجمع فوق العاده "ساربیل" بعدازظهر چهارشنبه 9 مهر با دستور جلسه تصمیم گیری درخصوص افزایش سرمایه و با حضور 88.5 درصد سهامداران در محل فرمانیه، خیابان لواسانی غربی، پلاک 112و 114، ساختمان اسپندار برگزار شد.



در این مجمع با توجه به صدور مجوز توسط سازمان بورس، افزایش سرمایه 100 درصدی از محل سود انباشته مورد موافقت سهامداران قرار گرفت. "ساربیل" به منظور جبران مخارج سرمایه گذاری های انجام شده و تأمین سرمایه در گردش، سرمایه فعلی را از 24 به 48 میلیارد تومان رساند.



در این میان، مجمع فوق العاده "بکهنوج" ظهر چهارشنبه 9 مهر با دستور جلسه تصمیم گیری درخصوص افزایش سرمایه و با حضور 73.4 درصد سهامداران در محل مرکز مطالعات بهره وری و منابع انسانی سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد.



در این مجمع با توجه به صدور مجوز توسط سازمان بورس، افزایش سرمایه 2436 درصدی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها مورد موافقت سهامداران قرار گرفت. "بکهنوج" به منظور اصلاح ساختار مالی، سرمایه فعلی را از 63.3 میلیارد تومان به 1.6 هزار میلیارد تومان رساند.