07:10 | شنبه 8 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day
بانک ملت متولی سفر کارت ۲۰ میلیون تومانی با سود ۴ درصدی شد

1399/07/12 13:01

بانک ملت متولی سفر کارت ۲۰ میلیون تومانی با سود ۴ درصدی شد

نماد برتر- بانک ملت برای اولین بار تفاهمنامه صدور سفر کارت ۲۰ میلیون تومانی با نرخ سود ۴ درصدی ، بازپرداخت ۱۸ ماهه و تنفس یک ماهه را با وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی امضا کرد.


به گزارش نماد برتر، تفاهمنامه وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با بانک ملت برای صدور سفر کارت تا سقف ۲۰ میلیون تومانی و نرخ سود ۴ درصدی امروز همزمان با هفته گردشگری توسط وزیر و مدیرعامل این بانک بورسی ، عملیاتی شد. 



ر اساس این گزارش، سفرکارت ملت در قالب عقد مرابحه با مدت استفاده ۱۵۰ روز، بازپرداخت ۱۸ ماهه و تنفس یک ماهه به متقاضیان ارائه خواهد شد که قابل استفاده برای انواع تور و سفرهای داخلی و زیارتی است . اعتبار این تفاهمنامه، دو سال تعیین شده که با توافق طرفین برای سال یا سال های بعد قابل تمدید خواهد بود.



محمد بیگدلی مدیرعامل "وبملت" با بیان اینکه ۵ درصد از اشتغال کشور متاثر از صنعت گردشگری است، گفت: بانک ملت به عنوان بزرگترین بانک خصوصی در تامین مالی واحدهای تولیدی در حوزه گردشگری نیز وارد شده و برای اولین بار در ایران ، تفاهمنامه ای را در راستای مجموعه اقدامات حمایتی این بانک در دوران کرونا آماده کرد که به رونق ۱۸ صنف خواهد انجامید .



وی افزود : در مرحله اول ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برای اجرای طرح سفرکارت ملت در نظر  گرفته شده که با همراهی وزارتخانه و سایر صنوف مرتبط، بسیار  سریع جذب خواهد شد تا برای مرحله بعدی ، رقم های بالاتری اختصاص یابد .