08:43 | پنجشنبه 20 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day
محدودیت‌ها و شرایط دورکاری کارکنان تهران اعلام شد

1399/07/24 12:38

از سوی استانداری :

محدودیت‌ها و شرایط دورکاری کارکنان تهران اعلام شد

نماد برتر- معاون استانداری تهران در اطلاعیه ای به فرمانداری‌های سطح استان از اعمال محدودیت‌های کرونایی و شرایط دورکاری کارکنان خبر داد.


به گزارش نماد برتر، غلامرضا عباس پاشا با صدور اطلاعیه ای به فرمانداری‌های سطح استان تهران اعلام کرد: در پی افزایش شیوع کرونا در استان به منظور قطع زنجیره انتقال بیماری لازم است، نسبت به رعایت موارد ذیل اقدام و گزارش ماهانه را به معاونت استانداری ارسال کنند.



۱- کلیه کارکنان شاغل در دستگاه‌های اجرایی مکلف به اجرای صحیح و دقیق رعایت دستورات بهداشتی در محیط‌های اداری، رعایت بهداشت فردی، خود اظهاری از ابتلا، استفاده اجباری از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و عدم ارائه خدمات به مراجعه کنندگان فاقد ماسک هستند.



عدم رعایت موارد ذکر شده توسط کارکنان تخلف اداری محسوب شده و برابر بخشنامه سازمان اموری و اداری استخدامی، خاطیان مشمول مجازات و انفصال موقت از خدمت خواهند شد.



۲- مدیریت و مقامات مسئول دستگاه‌های اجرایی باید: نسبت به ضد عفونی محیط‌های اداری، تمهیدات لازم در خصوص تب سنجی روزانه کلیه کارکنان ،مراجعین و ممانعت از حضور افراد بدون ماسک مشکوک به بیماری در محیط کار اقدام کنند.



استفاده از ظرفیت دورکاری با تمهیدات و زیرساخت‌های لازم و دستگاه‌های اجرایی برای ارائه خدمات مطلوب به صورت الکترونیکی از منزل توسط کارکنان واجد شرایط با اولویت کارکنان مبتلا به بیماری‌های زمینه‌ای و خاص، بالای ۶۰ سال، زنان باردار و مادران دارای فرزند زیر ۶ سال فراهم کنند.



در راستای توسعه دولت الکترونیک نسبت به تامین و ایجاد زیرساخت جهت پیاده سازی و ارائه خدمات الکترونیکی نظیر پیشخوان الکترونیکی ارباب رجوع به منظور کاهش تردد ارباب رجوع به ادارات اقدام کنند.



حتی المقدور کلیه همایش‌ها، جلسات عمومی، برنامه‌های آموزشی و نشست‌های تخصصی با استفاده از امکانات و فناوری‌های ارتباط غیر حضوری از قبیل وبینار، ویدیو کنفرانس، شبکه‌های اجتماعی و آموزش‌های مجازی و نظایر آن‌ها برگزار ودر صورت اجتناب ناپذیر بودن برگزاری حضوری، جلسات با حداقل شرکت کننده برگزار شود.