18:15 | شنبه 29 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day
امید بایدن به پیروزی در سه ایالت و عبور از 300 رای الکترال / اولویت اول

1399/08/17 09:45

امید بایدن به پیروزی در سه ایالت و عبور از 300 رای الکترال / اولویت اول

نماد برتر- نامزد دموکرات‌ انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا با امیدواری به پیروزی در سه ایالت مهم و عبور از 300 رای الکترال گفت: از روز اول طرح مشخصی برای کنترل کرونا و طرح اقتصادی قدرتمند خواهیم داشت.


به گزارش نماد برتر به نقل از رویترز، جو بایدن در سخنرانی انتخاباتی ایالت دیلاور با اشاره به دو برابر شدن پیش روی اعلام کرد: هنوز نتایج روشنی نداریم اما در این رقابت پیروز خواهیم شد. در مسیر عبور از 300 رای الکترال هستیم. 74 میلیون رأی از مردم گرفتیم و این عدد در حال افزایش است. در سه ایالت مهم پنسیلوانیا، آریزونا و نوادا نیز پیروز خواهیم شد.



وی ادامه داد: باید اجازه دهیم تمام رأی‌ها شمرده شود و مهم نیست که برخی می‌خواهند این روند را متوقف کنند. دشمن یکدیگر نیستیم و نمی‌توانیم به سمت جنگ بی پایان برویم. اکثریت قابل توجه رأی دادند و روی این توافق دارند که نباید عصبانیت حاکم باشد. وظیفه حفاظت از همه آمریکایی ها باید ایفا شود و وقتی برای تلف کردن نیست .



بایدن افزود : همه جا را آبی کردیم. تمام نژادها و مذاهب، تغییر را انتخاب کردند. از روز اول طرح مشخصی برای کنترل ویروس کرونا و یک طرح اقتصادی قدرتمند خواهیم داشت.