21:02 | جمعه 21 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day
۱۵ آذر آخرین مهلت برای ارسال ایده‌های حوزه راهداری

1399/09/11 14:39

۱۵ آذر آخرین مهلت برای ارسال ایده‌های حوزه راهداری

نماد برتر- با هدف پایش هوشمند شبکه راه‌های کشور و جذب حامیان و پشتیبانی از ایده‌های فناورانه اولین رویداد فناورانه در حوزه راهداری برگزار می‌شود.

به گزارش نماد برتر-  نخستین رویداد آنلاین بین‌المللی در حوزه راهداری با هدف «بهره‌گیری از ظرفیت‌های علمی داخلی و خارجی»، «ایجاد پل ارتباطی میان صاحبان ایده»، «جذب حامیان و پشتیبانی از ایده‌های فناورانه» و «تجاری‌سازی طرح‌ها برای به‌کارگیری آنها در پروژه‌های کاربردی» برگزار می‌شود.


 


این رویداد توسط پژوهشگاه طراحی محصول نوین دانشگاه تهران و با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های فضایی و حمل‌ونقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می‌شود.


 


محورهای این رویداد شامل «روش‌های نوین نگهداری راه‌ها»، «پایش هوشمند شبکه راه‌های کشور»، «افزایش دوام و کیفیت خط‌کشی راه‌ها»، «بهینه‌سازی فنی و اقتصادی انواع حفاظ»، «پل‌های سبک و سریع‌النصب در مواقع بحران»، «روسازی اقتصادی برای راه‌های فرعی و روستایی» و «تامین مالی راهداری راه‌های کشور» می‌شود.


 


بر اساس اعلام مرکز اطلاع رسانی معاونت علمی، شرکت‌های دانش‌بنیان متقاضی برای ارسال طرح‌های خود به این رویداد، تا ۱۵ آذرماه فرصت دارند.