07:33 | دوشنبه 31 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day
موافقت شرکت ساختمانی با افزایش سرمایه مجموعه از دو محل جذاب

1399/09/17 09:15

موافقت شرکت ساختمانی با افزایش سرمایه مجموعه از دو محل جذاب

نماد برتر- شرکت ساختمانی کیسون از موافقت هیات مدیره با برنامه افزایش سرمایه از دو محل جذاب سود انباشته و تجدید ارزیابی دارایی‌ در این شرکت و زیرمجموعه ها خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری نماد برتر، کیسون از موافقت هیات مدیره با برنامه افزایش سرمایه از دو محل سود انباشته و تجدید ارزیابی دارایی‌ در این شرکت و زیرمجموعه ها خبر داد.


 


براین اساس، "کیسون" اعلام کرد: جلسه هیات‌مدیره 16 آذر با حضور کلیه اعضاء در محل قانونی تشکیل شد و تصمیمات ذیل با اتفاق آراء اتخاذ شد:


 


1. پیشنهاد افزایش سرمایه به منظور تقویت ساختار مالی به ویژه با حداکثر استفاده از ظرفیت های موجود و قانونی مرتبط و در جهت بهبود رتبه اعتباری و تامین مالی طرح‌ها و برنامه‌های توسعه‌ای بصورت اصولی مورد موافقت و تصویب قرار گرفت.


 


2. پس از بررسی و اولویت‌بندی گزینه‌های افزایش سرمایه، پیشنهاد افزایش سرمایه از محل سود انباشته و تجدید ارزیابی دارایی‌های ثابت در طبقه زمین و ساختمان و سپس افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی سرمایه‌گذاری‌های بلندمدت در شرکت‌ها، مورد موافقت و تصویب قرار گرفت.


 


3. از آنجا که میزان افزایش سرمایه به‌ویژه از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها پس از اتمام ارزیابی توسط هیات کارشناسان رسمی دادگستری و تهیه گزارش‌های توجیهی مربوطه قابل تعیین است، مقرر شد اقدامات لازم بر اساس اولویت‌بندی مصوب بند 2 بلافاصله در دستورکار قرار گیرد و گزارش‌های توجیهی تهیه و پس از بررسی و تصویب هیات‌مدیره جهت بررسی و اخذ نظر به حسابرس و بازرس قانونی شرکت منعکس شود و متناسباً جهت اخذ مجوزهای لازم از سازمان بورس برای دعوت و ارائه مراتب به مجمع فوق‌العاده صاحبان سهام شرکت جهت تصویب اقدام شود.


 


4. ضرورت رعایت دستورالعمل مراحل زمانی افزایش سرمایه شرکت‌های ثبت شده نزد سازمان بورس و دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت‌های ثبت شده نزد سازمان بورس مورد تاکید قرار گرفت.