05:18 | پنجشنبه 20 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day
ارزش بی سابقه و تاریخی بازار ارزهای دیجیتالی با عبور از یک تریلیون دلار !

1399/10/20 13:16

ارزش بی سابقه و تاریخی بازار ارزهای دیجیتالی با عبور از یک تریلیون دلار !

نماد برتر- با روند صعودی ارزهای دیجیتالی برای نخستین بار در تاریخ، مجموع ارزش آنها به یک تریلیون و ۴۱ میلیارد دلار رسید.

به گزارش پایگاه خبری نماد برتر به نقل از رویترز، روند صعودی ارزهای دیجیتالی کماکان ادامه دارد و هر ثانیه جریان نقدینگی بیشتری وارد این بازارها می‌شود. به نحوی که برای نخستین بار در تاریخ ارزهای دیجیتالی اکنون ارزش آنها به یک تریلیون و ۴۱‌ میلیارد دلار رسیده است.


 


براساس این گزارش از ماه مارس ارزش بیت‌کوین با ۳۸۵۰‌ دلار تاکنون بیش از ۹۰۰ درصد افزایش یافته و با توجه به ورود بانک‌های مرکزی به عرصه راه‌اندازی ارز دیجیتالی و مقبولیت بیشتر رمزارز‌ها در پرداخت‌های الکترونیکی انتظار می‌رود ارزش آنها بیش از پیش افزایش یابد. 


 


سرگی نظروف بنیان‌گذار موسسه چین لینک گفت: هر چه بیشتر می‌گذرد اطمینان مردم و معامله‌گران نسبت به ارزهای دیجیتالی بیشتر می‌شود و فناوری بلاک‌چین بیشتر و بیشتر وارد زندگی روزمره می‌شود. شاید به نظر برخی‌ها بازار ارزهای دیجیتالی یک تریلیون دلار ارزش نداشته باشد اما این بازار ظرفیت رسیدن به ارقام بسیار بالاتری را دارد. 


 


با این حال برخی از معامله‌گران و کارشناسان معتقدند صعود ارزهای دیجیتالی بیش از حد بوده و هر لحظه امکان ترکیدن حباب قیمتی آنها وجود دارد. ارزهای دیجیتالی هنوز وابستگی بسیار زیادی به بیت‌کوین دارند و اگر این ارز به هر دلیل دچار ریزش سنگین شود، سرنوشت مشابهی برای سایر ارزها رقم خواهد خورد. در حال حاضر ۶۹ درصد کل بازار ارزهای دیجیتالی در اختیار بیت‌کوین و ۱۳ درصد در اختیار اتریوم است.