00:56 | دوشنبه 31 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day
پیگیری افزایش سرمایه بانک دی مشروط به ارزشگذاری مجدد زیرمجموعه فرابورسی

1399/10/29 15:30

پیگیری افزایش سرمایه بانک دی مشروط به ارزشگذاری مجدد زیرمجموعه فرابورسی

نماد برتر- بانک دی در راستای پیگیری افزایش سرمایه از دو محل تجدید ارزیابی و آورده نقدی از لزوم ارزشگذاری مجدد سرمایه گذاری در سهام شرکت تولید نیروی برق دماوند توسط کارشناسان رسمی دادگستری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری نماد برتر، بانک دی در راستای پیگیری افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها و آورده نقدی سهامداران از لزوم ارزشگذاری مجدد سرمایه گذاری در سهام شرکت تولید نیروی برق دماوند توسط کارشناسان رسمی دادگستری خبر داد و با توقف نماد، آماده بازگشایی برای فردا شد.


 


براین اساس، برات کریمی مدیرعامل "دی" اعلام کرد: درخصوص گزارش توجیهی هیات مدیره به مجمع فوق العاده بابت افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها و آورده نقدی سهامداران و در راستای اخذ مجوز از سازمان های نظارتی ذیربط از جمله بانک مرکزی و سازمان بورس، جلسه 25 دی ماه در بانک مرکزی برگزار و پس از بحث و بررسی مباحث مطروحه در نهایت مقرر شد سرمایه گذاری در سهام شرکت تولید نیروی برق دماوند مجدداً توسط هیاتی از کارشناسان رسمی دادگستری ارزش گذاری و نتایج برای بررسی و هرگونه تصمیمات آتی به آن بانک تقدیم شود.


 


بدین منظور موضوع تخصیص و معرفی هیاتی از کارشناسان مجرب جهت ارزیابی شرکت تولید نیروی برق دماوند طی نامه 25 دی از مرکز وکلا و کارشناسان رسمی دادگستری درخواست و مراتب در حال پیگیری است.