12:24 | شنبه 29 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day
نتیجه دو مجمع آسان پرداخت مشخص شد / سود تقسیمی و زمان توزیع

1400/04/31 14:00

دو خبر از مجمع "آپ"

نتیجه دو مجمع آسان پرداخت مشخص شد / سود تقسیمی و زمان توزیع

در جریان برگزاری دو مجمع سالانه و فوق العاده آسان پرداخت، صورت های مالی، رقم سود تقسیمی و افزایش سرمایه ۱۰۹.۴ درصدی از محل سود انباشته تصویب شد.

به گزارش نماد برتر، مجمع سالانه شرکت آسان پرداخت قبل از ظهر امروز با حضور 87 درصد سهامداران در محل شرکت برگزار و پس از قرائت گزارش عملکرد هیات مدیره مربوط به سال مالی منتهی به اسفند 99 و نظر حسابرس و بازرس قانونی، صورت های مالی تصویب و به پیشنهاد هیات مدیره مقرر شد از 783 ریال سود محقق شده هر سهم 80 ریال معادل 10 درصد برای هر سهم توزیع و مابقی سود برای طرح های توسعه به حساب اندوخته منظور شود.


همچنین با اکثریت آرا، حامد منصوری، محمدعلی گوگانی، یوسف منصوری، مسعود شیرزادی به نمایندگی از شرکت گسترش فناوری های نوین، مسعود فتحی به نمایندگی از صندوق رفاه و تأمین آتیه به عنوان اعضای هیات مدیره به مدت دو سال دیگر ابقا شدند.


در مجمع فوق العاده نیز، باتوجه به صدور مجوز توسط سازمان بورس، افزایش سرمایه 109.4 درصدی از محل سود انباشته مورد تصویب قرار گرفت. به این ترتیب، "آپ" به منظور اصلاح ساختار مالی، بهبود نسبت های مالی، جلوگیری از خروج نقدینگی ناشی از تقسیم سود و استفاده از سرمایه در گردش 80 هزار دستگاه پایانه فروشگاهی، سرمایه فعلی را از 265 به 555 میلیارد تومان رساند.


براین اساس، سود سهام اشخاص حقیقی دارای یک تا یک میلیون سهم تا 20 مرداد و بیش از یک میلیون و یک سهم تا 31 شهریور از طریق سامانه سجام پرداخت می شود. همچنین پرداخت سود سهامداران حقوقی در مهلت قانونی بر حسب نقدینگی و پیرو درخواست کتبی به همراه اعلام شماره شبا انجام خواهد شد.