01:06 | شنبه 8 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day
کنفرانس شفاف‌سازی شرکت‌های پالایشی برگزار می‌‎شود

1400/08/01 10:15

در راستای رفع ابهامات؛

کنفرانس شفاف‌سازی شرکت‌های پالایشی برگزار می‌‎شود

به‌منظور شفاف‌سازی برخی ابهامات در صورت‌های مالی ۶ ماهه شرکت‌های پالایشی، کنفرانس اطلاع‎‌رسانی این شرکت‌ها برگزار می‌شود.

به گزارش نماد برتر، رییس اداره نظارت بر ناشران گروه شیمیایی و غذایی سازمان بورس و اوراق بهادار اظهار کرد: در پی انتشار صورت‌های مالی شش ماهه شرکت‌های پالایشی، ابهاماتی برای سهامداران و تحلیل‌گران بازار سرمایه ایجاد شده است. از این‎رو به‌منظور شفاف‌سازی و رفع ابهامات ایجاد شده، به شرکت‌های پالایشی اعلام شده است تا اقدام به برگزاری کنفرانس اطلاع‌رسانی کنند.


ولی‌الله جعفری ادامه داد: نامه برگزاری ضروت برگزاری کنفرانس اطلاع‌رسانی به ۵ شرکت پالایشی که صورت‌های مالی ۶ ماهه را منتشرکرده‌اند، ارسال شده است. در این راستا، با شرکت‌های بورس اوراق بهادار تهران و فرابورس ایران هماهنگی‌های لازم به‌عمل آمده و به‌زودی اطلاعیه برگزاری این کنفرانس از سوی این دو شرکت منتشر می‌شود.


وی با تأکید بر اینکه سهامداران با مراجعه به «سامانه تدان» می‌توانند پرسش‌های خود در این رابطه را ثبت کنند، اذعان کرد: سهامداران و تحلیل‌گران بازار سرمایه می‌توانند طی دو روز کاری از امروز شنبه یکم آبان ماه تا ساعت ۲۴ دوشنبه سوم آبان، پرسش‌های خود را در «سامانه تدان» مطرح کنند.


رییس اداره نظارت بر ناشران گروه شیمیایی و غذایی سازمان بورس در همین راستا افزود: شرکت‌های پالایشی نیز موظف هستند طی دو روزکاری سه‌شنبه و چهارشنبه (چهارم و پنجم آبان ماه) نسبت به پاسخ به پرسش‌های مطرح شده در سامانه تدان و شفاف‌سازی در این راستا اقدام کنند و پاسخ‌ها به‌منظور اطلاع عموم روی سامانه کدال قرار بگیرد.