01:55 | يكشنبه 13 خرداد 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

سیم کارت

شاتل موبایل راهکارهای سازمانی مبتنی بر شبکه تلفن همراه ارائه می‌دهد
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شاتل موبایل از ارائه مجموعه متنوعی از راهکارهای سازمانی مبتنی بر شبکه تلفن همراه و سیم کارت به اصناف، شرکت‌ها، سازمان‌ها و نهادها خبر داد.
آمار سیم‌کارتهای مسدوده شده به دلیل مزاحمت‌ پیامکی اعلام شد
پایگاه خبری راد: آمار منتشره توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی حاکی است تاکنون ۱۳۴ هزار و ۱۴۵ خط شخصی به دلیل مزاحمت پیامکی قطع شده است.
نگران کارت سوخت نباشید
پایگاه خبری راد: از چند روز پیش شمارش معکوس برای آغاز طرح الزام استفاده از کارت سوخت شخصی آغاز شد و مالکان وسایل نقلیه در تب‌وتاب دریافت این کارت بودند و اکنون بار دیگر بر ضرورت استفاده از کارت هوشمند سوخت برای سوخت‌گیری در جایگاه‌های عرضه از روز سه‌شنبه (۲۲ مردادماه) تاکید شده است اما افرادی که تاکنون قادر به دریافت کارت سوخت خود نشده‌اند، نگران نباشند، چراکه کارت سوخت جایگاه‌داران چاره کار این افراد شده است.
مهلت الزام استفاده از کارت سوخت تمدید می‌شود؟
پایگاه خبری راد: نهم خرداد ماه بود که شرکت پخش فرآورده‌های نفتی به‌طور رسمی اعلام کرد که از ۲۰ مردادماه استفاده از کارت سوخت شخصی الزامی و سوخت‌رسانی تنها با این کارت امکان پذیر می‌شود، اما به‌تازگی وزیر نفت اعلام کرده که احتمال تمدید این تاریخ وجود دارد.
بهترین روش برای دسترسی سریع به کارت‌های سوخت
پایگاه خبری راد: استفاده از کارت سوخت شخصی با اولویت کلان شهرهای تهران، کرج، تبریز و اصفهان از ۲۰ مردادماه اجباری می‌شود و لازم است که مالکان وسیله نقلیه در روزهای باقی‌مانده نسبت به دریافت کارت سوخت خود اقدام کنند.
تعرفه مکالمه برای حجاج اعلام شد
پایگاه خبری راد: با نزدیک شدن به روزهای حج تمتع و آغاز سفر حجاج ایرانی به عربستان، اپراتورها تعرفه‌های مکالمه، پیامک و اینترنت خود را اعلام کردند.
سرقت میلیون‌ها دلار ارز مجازی با هک سیم‌کارت کاربران
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد هکرها و مجرمان سایبری با انتقال اطلاعات سیم‌کارت‌های قربانیان به سیم‌کارت‌های خودشان، حساب‌های کاربری آنها برای استخراج ارزهای دیجیتال رمزنگاری شده را هک کرده و مبالغ هنگفتی را به سرقت برده‌اند.
سوخت بدون کارت با ستاره مربع‌ها!
پایگاه خبری راد: پس از آنکه سهمیه‌بندی بنزین متوقف و مجدداً برای احیای مدیریت توزیع سوخت تصمیم‌گیری شد، انتخاب فن‌آوری جدید متناسب با مقتضیات روز که با کمترین هزینه بر اقتصاد ملی، بتوان به نتایج و خروجی‌های مناسب‌تری دست یافت، دغدغه‌ایست که توجه به آن می‌تواند برای کشور قابل توجه و تأمل باشد.
ترخیص ۶۰۰ هزار گوشی مانده در گمرک به جلسه سران قوا ارجاع شد
پایگاه خبری راد: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، درباره ۶۰۰ هزار گوشی همراه که در گمرک مانده‌اند، گفت: این موضوع به جلسه سران سه قوه ارجاع شد، چرا که اختلافی میان دستگاه قضا و دولت درباره آزادسازی این گوشی‌ها ایجاد شده بود.
تصویب سود تقسیمی 3125 ریالی برای هر سهم همراه اول
پایگاه خبری راد: نرخ تورم ترکیه در ماه آوریل به زیر ۲۰ درصد رسید.
رونمایی شاتل موبایل از بسته‌های جدید ترکیبی و مقرون به صرفه
پایگاه خبری راد: شاتل موبایل از عرضه بسته‌های مقرون به صرفه خود با افزودن دقایق مکالمه و پیامک خارج شبکه در کنار حجم ترافیک اینترنت همراه خبر داد.
انسداد ۱۵ هزار سیم کارت بدون صاحب
پایگاه خبری راد: گروه ناجا معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی ناجا از کاهش چشمگیر وقوع کلاهبرداری کارت به کارت خبر داد و گفت: با تلاش و پیگیری کارآگاهان پلیس آگاهی ناجا طی دو مرحله ۱۵ هزار سیم کارت بی نام و نشان مسدود شد.
کاربران واتس‌اپ مراقب باشند!
پایگاه خبری راد: کارشناسان اعلام کرده‌اند کاربران واتس‌اپ باید مراقب دریافت پیام‌هایی که در آنها لینک‌های آلوده وجود دارد، باشند.
رمز عبور تمامی حساب‌های کاربری خود را تغییر دهید
پایگاه خبری راد: کارشناسان و متخصصان فعال در حوزه امنیت سایبری توصیه کرده‌اند که کاربران بعد از سرقت یا گم کردن گوشی خود، باید هرچه سریع‌تر رمز عبور همه اکانت و حساب‌های کاربری خود را تغییر دهند.
وقتی اتصال به وای‌فای رایگان، گران تمام می‌شود!
پایگاه خبری راد: کارشناسان امنیت سایبری خطاب به کاربران توصیه کرده و هشدار داده‌اند که به هیچ عنوان از اینترنت وای‌فای رایگانی که در اماکن عمومی ارائه می‌شود، استفاده نکنند چرا که خطرات متعددی را برای آنها به وجود خواهد آورد.