18:24 | يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

اینستاگرام

درخواست رییس بانک مرکزی از فعالین سیاسی در رقابت های حزبی
نماد برتر- رییس بانک مرکزی با اشاره به تلاش برای ایجاد تعادل در بازار ارز و تقویت ارزش پول از فعالین سیاسی خواست رقابت های حزبی را به بهبود اقتصاد ،کاهش تحریم و تقویت ارزش پول وصل نکنند.
نرخ متعادل می شود؛ اگر...!
نماد برتر - رئیس کل بانک مرکزی گفت: انتظار می‌رود با فروکش کردن انتظارات، نرخ ارز نیز به سمت تعادل و ارزش اقتصادی آن حرکت کند.
فساد در تایر سازی معروف و حاضر در بورس و تغییر مدیرعامل
نماد برتر- عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس از فرار یکی از مدیران تایرسازی معروف و حاضر در بورس خبر داد و گفت: دو نفر از مدیران ارشد این شرکت به دستور مقام قضایی بازداشت شدند.
رشد صادرات نفت و ایجاد گشایش در منابع بانک مرکزی
نماد برتر- همتی با اشاره به کاهش درآمدهای نفتی ایران در دو سال گذشته، گفت: با فروکش کردن انتظارات و هیجانات سیاسی و رشد صادرات نفت و فرآورده در ماه‌های اخیر و گشایش‌های آغاز شده در خصوص برخی منابع بانک مرکزی، به تدریج شاهد آرامش بیشتر در بازارها، ثبات قیمت‌ها و کاهش تورم باشیم.
مشکل خرید واکسن کرونا حل شد
نماد برتر- رئیس کل بانک مرکزی از رفع شدن موانع خرید واکسن کرونا خبر داد.
انتقاد نماینده مجلس به واکنش وزیر در پخش بازی فینال آسیا
نماد برتر- سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس از واکنش وزیر ارتباطات به پخش بازی تیم فوتبال پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا انتقاد کرد.
تبعات عدم تعیین تکلیف FATF و مدیریت نرخ ارز از زبان همتی
نماد برتر- رییس بانک مرکزی با اشاره به رصد مسیر حرکت نرخ ارز و مدیریت آن گفت: عدم تعیین تکلیف FATF می‌تواند در نبود تحریم ها مانعی برای سیستم بانکی در انجام مبادلات بانکی بین المللی باشد.
افشاگری مدیر سابق و ۵ ماهه دومین صندوق بزرگ ایران از پشت پرده برکناری
نماد برتر- مدیرعامل سابق و ۵ ماهه صندوق بازنشستگی ۱۶ ماه بعد از تصمیم روحانی در برکناری گفت: اگر وزیر تن به این برکناری نمی داد، احتمال می رفت رییس جمهور، وی را برکنار کند.
ارزیابی مثبت همتی از رشد اقتصادی با و بدون نفت در نیمه نخست سال جاری
نماد برتر- رئیس کل بانک مرکزی رشد اقتصادی در نیمه نخست سال جاری را مثبت ارزیابی کرد و گفت: رشد تولید ناخالص داخلی با و بدون نفت نسبت به مدت مشابه سال قبل ،مثبت ۱.۳ و ۱.۴ بوده است.
«شاد» رایگان است، مشکل از کندی سرورهاست
نماد برتر- به گفته وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، شاد رایگان است و مشکل ارسال نشدن فایل‌ها در این شبکه، به کندی شاد برمی‌گردد.
شبکه غیر مجاز تلگرامی معرفی شد/ هشدار دستکاری قیمت ها
نماد برتر- فرابورس با معرفی فعالیت غیرمجاز یک شبکه تلگرامی با عضویت مدیران آن در ۱۵ گروه عمومی و بیش از ۶۲ کانال پرمخاطب، نسبت به دستکاری قیمت توسط برخی افراد در شبکه‌های اجتماعی هشدار داد.
آغاز اعطای کارت اعتباریِ سهام عدالت تا یک ماه آینده
نماد برتر- به گفته محمود حسنلو، حداکثر تا یک ماه آینده سهامداران می‌توانند با مراجعه به بانک‌های سراسر کشور کارت اعتباری سهام عدالت خود را دریافت کنند.
اینترنت درصورت رشد ترافیک ارزان‌تر می‌شود
نماد برتر- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره قیمت اینترنت گفت: اینترنت نه تنها گران نشده و نخواهد شد، بلکه درصورت رشد ترافیک، در سال آینده هم ارزان‌تر خواهد شد.
مهار نقدینگی به همکاری دولت، مجلس و بانک مرکزی نیاز دارد
نماد برتر- به اعتقاد کارشناسان اقتصادی، موتور رشد نقدینگی همچنان روشن است و برای مهار تورم باید خلق نقدینگی توسط بانک‌ها متوقف شود اما برای رسیدن به این هدف دولت، مجلس و بانک مرکزی با یکدیگر همکاری نمی‌کنند و با تصمیمات و تصویبات عجولانه و غیرکارشناسی به میزان تورم و نقدینگی دامن می‌زنند.
نجات از دام بحران کرونا
نماد برتر- تعطیلی‌های اخیر، بازار خیلی‌ها را کساد کرده است و احتمالا این روند تا چند هفته ادامه داشته باشد. کسب و کارهایی که در گروه مشاغل غیرضروری طبقه‌بندی می‌شوند و تعطیلی آن‌ها اجباری است، بیش از بقیه در این دوران لطمه خوردند.