11:23 | يكشنبه 16 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

برنج

گشایش نماد برنج طارم در بازار گواهی سپرده کالایی
نماد برتر - نماد معاملاتی برنج طارم مازندران در بازار گواهی سپرده کالایی بورس کالا درج شد تا به زودی با گشایش نخستین انبار، معاملات این نماد آغاز شود.
تجارت ۵۸.۷ میلیارد دلاری ایران در ۱۰ ماه گذشته و آمار صادرات و واردات
نماد برتر- سخنگوی گمرک از تجارت ۵۸.۷ میلیارد دلاری ایران در ۱۰ ماه سال جاری خبر داد که سهم صادرات و واردات با ۹۴.۵ و ۲۸.۲ میلیون تن، ۲۸ و ۳۰.۶ میلیارد دلار بوده است.
تولید بیش از ۲۳۱ هزار تن مس کاتد
نماد برتر- تولید مس کاتد در ۱۰ ماهه امسال به رقم ۲۳۱ هزار و ۱۱۳ تن رسید که در مقایسه با مدت مشابه پارسال افزایش ۱۳ درصدی را نشان می‌دهد.
عرضه ۸۸ هزار تن فرآورده های نفتی و پتروشیمی در بورس کالا
نماد برتر- تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران روز سه شنبه ۲۱ بهمن ماه میزبان عرضه ۸۸ هزار و ۱۶۲ تن مواد پلیمری، مواد شیمیایی، قیر و وکیوم باتوم است.
جزئیات ورود برنج به بورس کالا
نماد برتر- سرپرست مدیریت توسعه بازار فیزیکی بورس کالای ایران گفت: برای ورود برنج به بورس کالا، انبارهایی در نظر گرفته شده و اکنون یک انبار در مرحله پذیرش داریم.
وضعیت کالاهای دپو شده و موجودی انبارها
نماد برتر - موجوی کالاهای اساسی در گمرک و بنادر به همراه کالای موجود در ۳۲ شناور به ۵.۶ میلیون تن رسیده است.
عرضه ۳۳۶ هزار تن فولاد در بورس کالا
نماد برتر- تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران روز سه شنبه ۲۳ دی ماه میزبان عرضه ۱۷۹ هزار و ۱۲۲ تن شمش بلوم، ۲ هزار و ۷۰۰ تن ورق گرم، ۴ هزار تن ورق گالوانیزه، ۱۵۰ هزار تن تختال و ۲۰۰ تن شمش چدن است.
اسامی دریافت کنندگان ماشین آلات کشاورزی موجود است/افزایش قیمت ۴۰۰ درصدی کذب است
نماد برتر- رئیس مرکز مکانیزاسیون وزارت جهاد کشاورزی گفت: اسامی تمام کسانی که تراکتور دریافت کرده اند با کد ملی و پلاک راهنمایی و رانندگی موجود است و آمادگی انتشار آنها را نیز داریم.
ارسال محموله کمک افق کوروش به آسایشگاه خیریه کهریزک البرز
نماد برتر- فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش به منظور همراهی و یاری رساندن به آسایشگاه خیریه کهریزک البرز یک محموله شامل اقلام اساسی به این مرکز اهدا کرد.
 اوضاع خنده‌دار لبنیات
نماد برتر- یک شهروند اراکی که از اوضاع نابسامان بازار لبنیات عصبانی است و به قول خودش برای رفع این مشکل هم دستش به جایی نمی رسد، می گوید " کار به جایی رسیده که فقط می توانیم به این اوضاع بخندیم!"
کدام کالاها بیشتر احتکار شدند؟
نماد برتر- طی اّبان ماه سال جاری، ۳۰۱ انباردار متخلف به اتهام اختفاء، احتکار و عدم اعلام موجودی کالا به تعزیرات حکومتی معرفی شدند و به طور کلی بعد از ابلاغ شیوه نامه بازرسی از انبارها تاکنون، کالاهای اساسی شامل برنج، چای، روغن نباتی، شکر، تخم مرغ، تجهیزات پزشکی و انواع شوینده و بهداشتی بیشترین ارزش ریالی کالای مکشوفه در استان‌ها را تشکیل می‌دهد.
ایران خواهان صلح، ثبات و امنیت در جهان و تعامل سازنده با همه کشورها است
نماد برتر- رئیس جمهور با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران خواهان صلح، ثبات و امنیت در جهان و تعامل سازنده با همه کشورهایی است که می‌خواهند مسیر تعامل را برگزینند، اظهار داشت: امروز توانمندتر و قدرتمندتر از همیشه هستیم و به هیچ عنوان از روی کار آمدن بایدن ذوق زده نیستیم اما از رفتن یاغی‌ترین و قانون‌شکن‌ترین فرد در آمریکا خوشحال هستیم.
رشد شاخص قیمت مواد غذایی جهانی فائو رکورد زد
نماد برتر- سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد (فائو) اعلام کرد قیمت جهانی مواد غذایی در نوامبر برای ششمین ماه متوالی افزایش پیدا کرد و به بالاترین حد در شش سال اخیر رسید.
چهارشنبه شلوغ تالار صنعتی بورس کالا
نماد برتر- تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران امروز چهارشنبه ۱۲ آذر ماه میزبان عرضه ۱۵۳ هزار و ۶۹۲ تن میلگرد، ۷۴۸ تن ناودانی، ۲۸۶ تن نبشی، ۴۲ هزار و ۱۳۰ تن تیرآهن، ۳۰ تن شمش سرب و ۸۰ تن اسلب و بیلت مسی است.
بی تدبیری‌هایی که مرغ را پر داد!
نماد برتر- افزایش شدید قیمت مرغ در روزهای اخیر، رعایت نشدن دائمی نرخ مصوب محصولات مشمول قیمت‌گذاری، نبود نظارت بر فرآیند توزیع نهاده‌های دامی و اقدام دیرهنگام نهادهای مسئول برای عرضه مرغ با نرخ دولتی در راستای تنظیم بازار همه از جمله عواملی است که دست به دست هم دادند تا مرغ را هم از سفره بخشی از جامعه حذف کنند.