00:20 | دوشنبه 10 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

بیت‌کوین

استخراج قانونی ارز دیجیتالی چگونه است؟
پایگاه خبری راد: درحالی که در مصوبه هیات دولت، استخراج رمزارز به عنوان یک صنعت شناخته شده است، قوانین مربوط به استخراج رمزارز تعیین و ابلاغ شد.
بیت کوین به بالای ۱۰ هزار دلار برگشت
پایگاه خبری راد: پس از چندین کاهش متوالی، قیمت بیت‌کوین در بازارهای جهانی مجددا به بالای ۱۰هزار دلار رسید.
نمی‌توان در برابر بیت‌کوین منفعل بود!
پایگاه خبری راد: رییس مرکز ملی فضای مجازی با بیان این‌که تصمیم‌گیری و اجرا درباره‌ی موضوع ارز دیجیتالی برعهده‌ دولت است، گفت: ما در مقابل یک امر واقع‌شده قرار گرفتیم و بنابراین بهتر است دولت این کار را از طریق مقررات‌گذاری مناسب و هدایت، سازماندهی کند.
موافقت با نرخ صادراتی برق برای بیت‌کوین
پایگاه خبری راد: معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی از موافقت با نرخ صادراتی برق برای استخراج ارز مجازی و بیت‌کوین در کمیسیون اقتصادی دولت خبر داد.
دستگاه‌های استخراج بیت‌کوین در ایران قاچاق است
پایگاه خبری راد: نایب رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری اتاق بازرگانی ایران اظهار کرد: با وجود تمام محدودیت‌هایی که تحریم‌ها برای اقتصاد ایران به وجود آورده، همچنان قاچاق‌کنندگان دستگاه‌های استخراج ارزهای رمزگذاری شده به راحتی اقدامات خود را پیگیری می‌کنند.
صرافی ها هم وارد بازی بیت کوین شدند!
پایگاه خبری راد: اگرچه مسوولان، استخراج بیت‌کوین را با استفاده از برق صنعتی غیرقانونی می‌دانند، اما فروش دستگاه‌های ماینر یا استخراج‌کننده‌ ارزهای دیجیتال اکنون در سایت‌های آنلاین، بعضاً با ضمانت‌های چندماهه در حال انجام است!
صدای پای یک گوشی مقرون‌به‌صرفه مجهز به شبکه 5G می‌آید
پایگاه خبری راد: آمارها حاکیست که ارزهای دیجیتال رمزنگاری شده همچون بیت کوین در ترکیه و منطقه آمریکای لاتین از محبوبیت بیش‌تری برخوردار شده‌اند.
وقتی پرداخت باج‌ هم دیجیتال می‌شود!
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که مجرمان سایبری نیز به سمت و سوی باج‌گیری از سوی ارزهای دیجیتال روی آورده‌اند و برای احیای فایل‌های کدگذاری شده رایانه کاربران، تقاضای بیت‌کوین می‌کنند.
استخراج بیت‌کوین در چین ممنوع می‌شود
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که چین قصد دارد استخراج بیت‌کوین را ممنوع اعلام کند.
قیمت بیت کوین شدیداً افزایش یافت
پایگاه خبری راد: ارزش بیت‌کوین با جهش عجیب ۲۰ درصدی به بالاترین سطح خود در پنج ماه اخیر رسید.
پلت‌فرم ارزکاوی دیجیتال؛ در آستانه تعطیلی
پایگاه خبری راد: یکی از سرویس‌های استخراج ارزهای دیجیتال رمزنگاری شده موسوم به کوین هایو ( CoinHive) در هفته آینده به کار خود پایان می‌دهد.
قیمت بیت‌کوین بالا می‌رود یا پایین؟
پایگاه خبری راد: بسیاری از تحلیلگران فعال در بازار ارزهای دیجیتال رمزنگاری شده، برآورد کرده‌اند قیمت بیت کوین تا پایان سال ۲۰۱۹ میلادی به 9000 دلار نیز خواهد رسید.
بیت‌کوین به کجا می‌رود؟
پایگاه خبری راد: بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه ارزهای دیجیتال رمزنگاری شده برآورد کرده‌اند که قیمت بیت‌کوین در نیمه نخست سال جاری میلادی بازهم روندی نزولی را در پیش خواهد گرفت.
 دلار به بیت‌کوین در بانک‌ سوئیسی تبدیل شد
پایگاه خبری راد: یک مرکز تبادل ارزهای دیجیتال رمزپایه تحت عنوان Bitstamp با یک بانک سوئیسی وارد همکاری شده است تا امکان تبدیل حساب‌های مبتنی بر دلار به بیت‌کوین را به مشتریانش بدهد.
هکرها به ازای دریافت بیت‌کوین باج می‌گیرند
پایگاه خبری راد: محققان و پژوهشگران امنیتی به تازگی دریافته اند که مجرمان سایبری با انتشار یک بدافزار کاربران و مشتریان ارزهای دیجیتال رمزنگاری شده را هدف قرار داده و از آنها باج خواهی کرده اند.