19:50 | جمعه 14 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

تخلفات

قیمت‌گذاری دستوری ، عامل نابودی صنعت برق
حجم بالای بدهی های صنعت برق به بانک‌ها در کنار مطالبات شرکت های نیروگاهی بخش خصوصی از وزارت نیرو، زیان انباشته ناشی از قیمت گذاری دستوری و محدودیت در صادرات، صنعت برق کشور را به نابودی می‌کشاند.
دلایل کاهش قیمت ارز از زبان همتی
نماد برتر - درحالی که احتمال رفع تحریم‌ها و آزادی منابع بانک مرکزی، انتظارات مثبتی در بازار ارز ایجاد کرده است و کاهش نرخ ارز در این بازار امری منطقی است.
نامه نگاری با سران قوا برای نجات بورس!
نماد برتر - بیش از ۱۰۰ نفر از مدیران و کارشناسان بازار سرمایه در آستانه برگزاری جلسه شورای هماهنگی اقتصادی با صدور بیانیه‌ای، راهکارهایی را برای بهبود وضعیت بازار سهام و خروج از بحران کنونی ارائه کردند.
مجلس و سهامدارن «شپلی» مقابل هم!
نماد برتر - نامه نگاری نمایندگان مجلس به وزیر صمت و هسدار ایشان در مورد کارخانه پلی اکریل ایران خبر ساز شد.
نماینده تبریز: واگذاری «ایران ایرتور» مشکل دارد
نماد برتر - نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: واگذاری شرکت ایران ایرتور دارای خطاهایی فاحش و تخلفات گسترده است.
حق «شپلی» خوردنی است؟
نماد برتر - حدود پنج سال از واگذاری پلی اکریل ایران به هیات حمایت از صنایع وزارت صمت می گذرد اما علی رغم تعیین هیات مدیره جدید، هیات حمایت از واگذاری شرکت خودداری می کند.
ارجاع ی خلاف در حوزه کشاورزی به قوه قضاییه
نماد برتر - نمایندگان مجلس شورای اسلامی با ارجاع گزارش کمیسیون کشاورزی در خصوص نقض در اجرای قانون تمرکز اختیارات و وظایف بخش کشاورزی به قوه قضاییه موافقت کردند.
دعوت مردم برای ورود به بورس کاملا درست بود!
نماد برتر - رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار با تاکید بر این‌که دعوت مردم به سرمایه‌گذاری در بازار سرمایه کار درستی بود، از احتمال حذف دامنه نوسان در آینده خبر داد.
قهقه «شتولی» از ناکارآمدی سیستم نظارتی
نماد برتر - قدرت نظارتی سازمان بورس و شرکت فرابورس به قدری مورد تمسخر مدیران برخی شرکت‌های بازار پایه قرار گرفته که حتی زحمت پاسخ نامه‌های ابلاغ شده به این شرکت‌ها را هم به خود نمی‌دهند.
هیچ پروتکلی را نقض نکردیم
نماد برتر - وزیر راه وشهرسازی اعلام کرد: تا کنون به هیچ وجه پروتکل‌ بهداشتی را در زمینه مقابله با ویروس کرونا نقض نکرده‌ایم و با هر کسی که در حوزه حمل و نقل تخلفی در این زمینه کرده است به صورت جدی برخورد کرده‌ایم.
احضار مدیران بورسی به دادگاه
نماد برتر - عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس از احضار برخی مدیران سازمان بورس برای پاسخگویی درباره علل سقوط شدید سهام به دستگاه قضا و وعده بهبود بازار خبر داد .
حمله به سازمان بورس برای مجازات احتمالی متخلفان!
نماد برتر - یک حقوقدان گفت: مجازات را قاضی دادگاه تعیین می‌کند لذا صدور حکم مجازات در صلاحیت سازمان بورس یا شورای عالی بورس نیست.
اصلاح نظام پولی و مالی کشور شاه کلید رشد اقتصادی!
نماد برتر - مشاور و رئیس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی به تشریح برخی محورها و الزامات اصلاح ساختار بودجه پرداخت.
پیگیری جدی دو تا سه پرونده تخلف بورسی و هماهنگی قضائی
نماد برتر- رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از پیگیری جدی دو تا سه پرونده تخلفات بورسی و هماهنگی قضائی خبر داد .
دو عامل در علت تعلل سازمان بورس برای معرفی متخلفان حقوقی به قوه قضائیه
نماد برتر- کارشناس بازار سرمایه ، علت تعلل سازمان بورس در معرفی متخلفان حقوقی بازار سرمایه به قوه قضائیه را ناشی از دو عامل دانست و توضیح داد .