02:45 | يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

خوی

 بررسی لایحه «تراکنش‌های الکترونیکی» در هیات دولت
نماد برتر- وزارت ارتباطات و فناوی اطلاعات به منظور کاهش نگرانی ها در حوزه فضای مجازی و با هدف مدیریت عقلانی در جنبه های مختلف کاربردی فضای مزبور، لایحه تراکنش‌های الکترونیکی را به کمیسیون امور اجتماعی و دولت الکترونیک هیات دولت ارائه کرده است.
متقاضیان وام کرونا فقط ۱۰ روز مهلت دارند
نماد برتر-بر اساس آخرین آمارها تاکنون بیش از ۲۹۰ هزار بنگاه آسیب دیده از کرونا موفق به دریافت تسهیلات حمایتی کرونا شده اند و با توجه به عدم تمدید مهلت زمان ثبت نام، متقاضیان دریافت وام کرونا تنها ۱۰ روز دیگر برای ثبت نام در سامانه کارا فرصت دارند.
اتصال ۷۶ هزار و ۲۰۰ مدرسه به شبکه دانا
نماد برتر- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تأکید کرد که تا پایان دولت باهدف تحقق شعار «دسترسی همگانی» ۱۰۰ درصد روستاهای بالای ۲۰ خانوار کشور به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت متصل می‌شوند.
ثبت نام وام کرونا یک ماه دیگر تمدید شد
نماد برتر- بر اساس اعلام سخنگوی دولت، مهلت ثبت نام تسهیلات حمایتی کرونا تا آخر مهر ماه تمدید شده است تا فرصت دیگری در اختیار کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا قرار داده شود.
آخرین مواضع و شرط ایران برای مذاکره با آمریکا : اول انجام تعهدات ، بعدا" توافق
نماد برتر- وزیرخارجه در آخرین مواضع مربوط به مذاکره با آمریکا گفت: ایران هرگز برای مذاکره تردید ندارد اما آمریکا باید تعهدات تحت برجام را آغاز و سپس درباره دیگر موضوعات توافق ، صحبت کند.
از تحریمی که به داد تولید ملی رسید تا تبعیض در اخذ مالیات!
نماد برتر- طغیان کروناویروس، در کنار بحران اقتصادی سال‌های اخیر منجر به اتخاذ تدابیر پیشگیرانه برای قطع زنجیره این اپیدمی شامل قرنطینه خانگی، فاصله‌گذاری اجتماعی، تعطیلی صنوف، مدارس، دانشگاه‌ها و بسیاری از بنگاه‌های اقتصادی و ... شد.
اقدام مثبت دولت در کنترل اجاره بها
نماد برتر- وزیر راه و شهرسازی ورود دولت در بحث کنترل اجاره بها را اقدامی مثبت و نتیجه بخش عنوان کرد و با اشاره به آغاز پرداخت وام ودیعه مسکن ار بانکها خواست تا اهتمام بیشتری در ابن خصوص داشته باشند.
طرح «توسعه مشاغل خانگی» در قزوین کلید خورد
نماد برتر- معاون اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: طرح «توسعه مشاغل خانگی» هم‌زمان با سراسر کشور در قزوین نیز اجرایی خواهد شد که متقاضیان تا هفتم مهر فرصت دارند برای ثبت نام به سامانه inhb.ir مراجعه کنند.
صرفه‌جویی ارزی ۵۵ هزار یورویی در پتروشیمی
نماد برتر- کارشناسان و مهندسان پتروشیمی شهید تندگویان ضمن طراحی و ساخت سامانه‌های کنترل فیلترهای فلوکسا برای نخستین بار در کشور، صرفه‌جویی ارزی ۵۵ هزار یورویی را در این مجتمع محقق کردند.
بازار سرمایه حرفه‌ای اداره شود
نماد برتر- وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: ارائه ٩٤ درصد خدمات از طریق ابزارهای بانکداری الکترونیک، نقشه راه ترسیم شده برای رسیدن به بانکداری دیجیتال و مجموعه اقدامات انجام شده برای خروج از زیان در بانک صادرات ایران قابل تقدیر است و نشان از تداوم یک مدیریت علمی برای رسیدن به جایگاه این بانک تاریخی و پرآوازه دارد.
نباید با برخی اظهارنظرها بازارسرمایه را خدشه دار کرد/ ضرورت خویشتنداری برای سهامداران
نماد برتر- وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: بازار سرمایه باید حرفه‌ای اداره و از مداخلات و اظهار نظرهای سیاسی، پرهیز شود.
بانک‌ها باید سند ملک را به عنوان ضمانت قبول کنند
نماد برتر- دبیر شورای هماهنگی بانک‌های دولتی و نیمه دولتی با تاکید براینکه هیچ بانکی نمی‌تواند سند ملک را به عنوان ضمانت پرداخت وام کرونا به کسب‌وکار قبول نکند، اعلام کرد: اگر بانکی سند ملک را به عنوان تضمین دریافت وام کرونا به کسب‌وکارها قبول نکرد، فرد متقاضی وام می‌تواند به واحد بازرسی بانک مربوطه مراجعه کند.
چطور می‌توان فروشگاه‌ اینترنتی معتبر را تشخیص داد؟
نماد برتر- مهم‌ترین عنصر در ارزیابی اعتبار هر فروشگاه اینترنتی، داشتن نماد اعتماد الکترونیک است و البته خریداران نیز باید با جست‌وجو در فهرست وب‌سایت‌های مورد تایید، از صحت «نماد اعتماد الکترونیکی» به نمایش درآمده در وب‌سایت‌ها اطمینان حاصل کنند.
چه کسب و کارهایی برای روستاهای یزد توصیه می‌شود؟
نماد برتر- مدیر کمیته امداد شهرستان یزد از برگزاری رویداد ملی «صنایع روستادوست» با هدف شناسایی فرصت‌های جدید اشتغال و تقویت تولید در مناطق روستایی خبر می‌دهد و کسب و کارهای با محوریت گردشگری و گلخانه‌داری را از مهمترین ظرفیت‌های شغلی روستاهای این شهرستان برمی‌شمارد.
هیات رییسه فراکسیون مناطق آزاد تجاری تعیین شدند
نماد برتر- اعضای هیات رئیسه فراکسیون مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی مجلس شورای اسلامی تعیین شدند.