11:10 | شنبه 29 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

دامپروری

زمان عرضه اولیه "سپیدار" قطعی شد + جزئیات واگذاری و معرفی شرکت
نماد برتر- زمان قطعی بیست و پنجمین عرضه اولیه سال مشخص و مقرر شد، چهارشنبه هفته جاری ۱۵ درصد از سهام سپیدار سیستم آسیا در فرابورس واگذار شود.
توقف ۶ نماد و تعلیق چندین روزه ۳ سهم مثبت + ابطال معاملات دیروز "غسالم"
نماد برتر- نماد ۶ شرکت بورسی و فرابورسی برای دو روز کاری و یک ساعت متوقف و در برابر ابطال بخشی از معاملات دیروز "غسالم" ، سه سهم مثبت هم با تعلیق چندین روزه مواجه شدند.
بورس در مدار نوسان
نماد برتر- بازار سرمایه روزی پرنوسان را پشت سر گذاشت؛ به طوری که در ساعات ابتدایی معاملات شاخص کل تا یک میلیون و ۴۰۷ هزار واحد کاهش یافت، اما در ساعات میانی به یک میلیون و ۴۲۰ هزار واحد رسید و در نهایت در رقم یک میلیون و ۴۱۹ هزار واحد ایستاد.
طرح توسعه شرکت تازه وارد فرابورسی با سرمایه گذاری ۲۵۴.۶ میلیارد تومانی
نماد برتر- شرکت تازه وارد کشاورزی و دامپروری ملارد شیر از احداث گاوداری ۳۰۰۰ راسی مولد با پیش بینی سرمایه گذاری ۲۵۴.۶ میلیارد تومانی خبر داد .
وعده خوش اجرای ۲۸۵ پروژه ۵۰ هزار میلیارد تومانی شستا
نماد برتر- مدیرعامل شستا از اجرای ۲۸۵ پروژه با سرمایه گذاری ۵۰ هزار میلیارد تومانی خبر داد و گفت: ۳ هزار میلیارد تومان از پروژه های بزرگ دامپروری و معدنی و فلزی تا پایان سال افتتاح می شود.
زمان عرضه اولیه "اپال" قطعی شد + جزئیات بیست و پنجمین شرکت جدید
نماد برتر- زمان قطعی بیست و پنجمین عرضه اولیه سال مشخص و مقرر شد، چهارشنبه هفته جاری ۱۳ درصد از سهام فرآوری معدنی اپال کانی پارس در بورس واگذار شود.
روز پرنوسان برای بورس
نماد برتر- شاخص کل بورس که در دقایق ابتدایی معاملات روندی نسبتا صعودی داشت و به یک میلیون و ۵۲۰ هزار واحد رسید در ساعات میانی و پایانی معاملات روی مدار نوسان افتاد و در حالی که تا یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحد کاهش یافته بود در نهایت روی رقم یک میلیون و ۵۱۵ هزار واحد ایستاد.
تغییر مالکیت ۳.۴ میلیارد اوراق بهادار مالی
نماد برتر- شاخص کل در فرابورس ایران، امروز با رشد ۳ واحدی، عدد ۱۹ هزار و ۷۶۸ واحد را به نمایش گذاشت
بازگشایی نماد ۱۵ شرکت بزرگ و کوچک در روز منفی شاخص
نماد برتر- در روز منفی بازار سهام ، نماد ۱۵ شرکت بزرگ و کوچک بورسی و فرابورسی از جمله پتروشیمی خلیج فارس آماده بازگشایی شده است.
"کبهمن" کشف قیمت شد / کاهش سهمیه + عدم تغییر رکورد خریداران
نماد برتر- با آغاز فرایند عرضه اولیه ۱۲ درصد سهام مدیریت سرمایه گذاری کوثر بهمن هر سهم این شرکت ۱۴۴۸.۴ تومان کشف قیمت شد.
بیست و چهارمین عرضه اولیه با نقدینگی ۸۳۲ هزارتومانی و احتمال کاهش
نماد برتر- امروز با عرضه اولیه ۱۲ درصد از سهام پتروشیمی بوعلی سینا در بورس، بیست و چهارمین شرکت جدید سال وارد بازار سهام می شود.
فرایند عرضه اولیه با سفارش گیری امروز "وکبهمن" و نقدینگی ۱۴۵ هزار تومانی
نماد برتر- فرایند عرضه اولیه ۱۲ درصد مدیریت سرمایه گذاری کوثر بهمن طی دو روز کاری و با سفارش گیری امروز از ساعت ۱۳ تا ۱۷ و تخصیص سهام در چهارشنبه انجام می شود.
آغاز پذیره‌نویسی دومین صندوق سرمایه‌گذاری خصوصی از امروز
نماد برتر- پذیره‌نویسی دومین صندوق سرمایه‌گذاری خصوصی با سرمایه ۱۰۰ میلیارد تومانی از امروز تا ۲۴ ماه جاری در فرابورس آغاز می‌شود.
زمان عرضه اولیه ۱۲ درصدی "بوعلی" و "وکبهمن" قطعی شد + جزئیات
نماد برتر- زمان قطعی بیست و سومین و بیست و چهارمین عرضه اولیه سال مشخص و مقرر شد، چهارشنبه هفته جاری ۱۲ درصد از سهام پتروشیمی بوعلی و مدیریت سرمایه گذاری کوثر بهمن در بورس و فرابورس واگذار شود.
تغییر مالکیت  ۲.۹  میلیارد اوراق بهادار مالی
نماد برتر- شاخص کل در فرابورس ایران، امروز با رشد ۳۳۷ واحدی، عدد ۱۸ هزار و ۸۰۳ واحد را به نمایش گذاشت.