18:54 | يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

رزین

هدف‌گذاری ۲۵ میلیارد دلاری صنعت پتروشیمی در سال ۱۴۰۰
نماد برتر- وزیر نفت با بیان اینکه با تکمیل طرح‌های جهش دوم صنعت پتروشیمی در سال ۱۴۰۰، ظرفیت تولید سالانه محصولات پتروشیمی کشور به ۱۰۰ میلیون تن می‌رسد که نسبت به سال ۹۲ افزایش ۸۰ درصدی دارد، گفت: ارزش تولید محصولات نهایی این طرح‌ها در مجموع به ۲۵ میلیارد دلار می‌رسد.
اجرای ۲۵ طرح پتروشیمی با سرمایه گذاری ۱۴ میلیارد دلاری
نماد برتر- مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس گفت: این هلدینگ برای ریل‌گذاری آینده صنعت پتروشیمی و در جهش دوم و سوم صنعت پتروشیمی، حدود ۲۵ طرح بزرگ و کوچک را با حجم سرمایه‌گذاری حدود ۱۴ میلیون یورو در حال اجرا دارد.
صرفه‌جویی ۲۷ میلیون دلاری با تولید دو محصول جدید پتروشیمی
نماد برتر- صنعت پتروشیمی با تولید دو محصول موجب متنوع‌سازی سبد تولید، افزایش تاب‌آوری در بازار، خودکفایی، جلوگیری از خروج ارز از کشور و صرفه‌جویی ۲۷ میلیون دلاری شد.
«شفارس» در یک قدمی‌سود سال قبل
نماد برتر- نیمه اول سال 99 از جهت مقداری و نرخ فروش برای «شفارس» به صورت مطلوب به پایان رسید.
اگر گردش مالی فرودگاه چابهار بود، وضع محرومیت منطقه اینگونه نبود
نماد برتر- یک مقام مسئول در منطقه آزاد چابهار معتقد است که اگر سال ها پیش شهر فرودگاهی چابهار ایجاد شده بود، با گردش مالی که داشت اکنون وضعیت چابهار در محرومیت، مدرسه و تامین آب شرب اینگونه نبود.
پنج شرکت استارت‌ آپ بزرگ برای عرضه اولیه سهام آماده اند اما ...
نماد برتر- نایب رئیس کمیسیون اقتصاد نوآوری و تحول دیجیتال اتاق بازرگانی تهران از آمادگی پنج استارت‌آپ بزرگ برای عرضه اولیه سهام خبر داد و از عدم تسریع در پذیرش این شرکت ها انتقاد کرد.
انتشار جدیدترین محصولات و تجهیزات فناوری نانو ساخت ایران
نماد برتر- ستاد توسعه فناوری نانو با انتشار آخرین ویرایش کتاب محصولات و تجهیزات فناوری نانو ساخت ایران جدیدترین دستاوردهای صنعتی در حوزه تجهیزات مرتبط با فناوری نانو را منتشر کرده است.
تولید صنعتی افزودنی چسب آکواریوم در کشور
نماد برتر- مدیرعامل یکی از شرکت‎های فناور از از نصب و راه‌اندازی خط تولید فیوم سیلیکا به عنوان ماده افزودنی چسب آکواریم خبر داد.
فراخوانی برای جذب طرح‌ها در شتاب‌دهنده تخصصی نانوپل
نماد برتر- یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی فراخوانی برای جذب دانشجویان، پژوهشگران و فناوران در نخستین شتابدهنده تخصصی صنعت پلیمر، رنگ، رزین و کامپوزیت (نانوپل) با محوریت فناوری نانو منتشر کرد.
اگزوز خودروها با نانو پوشش‌های مقاوم به حرارت مجهز می‌شوند
نماد برتر- تیم تحقیقاتی یکی از شرکت‌های فناور به دانش ساخت پوشش‌های حاوی نانو ذرات دست یافتند که به دلیل مقاومت بالا در برابر خوردگی و حرارت قرار است در اگزوز خودروها مورد استفاده قرار گیرد.
مقدار زیادی از نهاده‌های دامی معطل در بنادر، فاسد شده است
نماد برتر- نایب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس ازفاسد شدن نهاده‌های دامی معطل در بنادر خبر داد و گفت: متأسفانه مقدار بسیار زیادی سویا و ذرت فاسد شده است.
تشریح فناوری نانوپوشش "سبز" در نمایشگاه رنگ، رزین و پوشش‌های صنعتی
پایگاه خبری راد: محققان یکی از شرکت‌های فناور با دستیابی و تجاری‌سازی نانوپوشش‌های زیرکونیوم قرار است این فناوری را در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی رنگ و رزین معرفی کنند.
تست نانو پوشش‌های ایرانی در یکی از شرکت‌های خودرویی آسیایی
پایگاه خبری راد: یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان با استفاده از فناوری نانو اقدام به تولید انواع پوشش‌های دریایی، خودرویی و صنعتی کرده و اخیرا موفق به فروش ماهانه ۲۰ تن رنگ ضدخوردگی به شرکت‌های مختلف داخلی شده است و به گفته آنها این رنگ در یکی از شرکت‌های خودرویی آسیایی مورد تست قرار گرفته که در صورت تایید، در خط تولید این شرکت استفاده خواهد شد.
رودخانه‌هایی که راه ارتباطی ۱۸ روستاست!
پایگاه خبری راد: از تاریخ ۲۷ اسفند سال ۹۷ بارش باران‌های سیل آسا در خراسان شمالی، آغاز و موجب جاری شدن سیل در نقاط مختلف این استان شد.
دستگاه‌های حفاری آزادگان جنوبی همچنان عملیاتی‌اند
پایگاه خبری راد: با وجود ورود آب به تالاب هورالعظیم، دستگاه‌های حفاری مستقر در منطقه عملیاتی میدان نفتی آزادگان جنوبی عملیاتی هستند.