18:08 | دوشنبه 10 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

سامسونگ

نفوذ نرم‌افزارهای جاسوسی از طریق پیام‌رسان‌های جعلی
نماد برتر- محققان امنیتی با ردیابی یک نمونه بدافزار، نرم‌افزار جاسوسی اندرویدی جدیدی را ردیابی کردند که از طریق پیام‌رسان‌های جعلی مانند Threema ، Telegram و WeMessage توزیع می‌شد.
انتشار به‌روزرسانی آسیب‌پذیری‌های مهم در گوشی‌های 5G
نماد برتر- اولین به‌روزرسانی، برای رفع ‌آسیب‌پذیری موجود در گوشی اندروید 5G منتشر شده است و ‌کاربران نسخه‌های ‌سیستم عامل اندروید باید دستگاه‌های خود را به‌روزرسانی کنند تا از آسیب‌پذیری‌های مهم در امان باشند.
از تحریمی که به داد تولید ملی رسید تا تبعیض در اخذ مالیات!
نماد برتر- طغیان کروناویروس، در کنار بحران اقتصادی سال‌های اخیر منجر به اتخاذ تدابیر پیشگیرانه برای قطع زنجیره این اپیدمی شامل قرنطینه خانگی، فاصله‌گذاری اجتماعی، تعطیلی صنوف، مدارس، دانشگاه‌ها و بسیاری از بنگاه‌های اقتصادی و ... شد.
چرا اپل آیفون تاشو نمی‌سازد؟
نماد برتر- شرکتهای فناوری مانند سامسونگ، مایکروسافت و موتورولا از جمله شرکتهایی هستند که نخستین تلفنهای هوشمند تاشو را عرضه کرده اند اما اپل در این عرصه فعلا حضور پیدا نکرده است.
پیروزی مهم رقیب کره ای هواوی در بازار تجهیزات ۵G
نماد برتر- شرکت سامسونگ الکترونیکس برنده سفارش ۶.۶۴ میلیارد دلاری برای فراهم کردن راهکارهای ارتباطی بی سیم برای وریزون در آمریکا شد که پیروزی مهمی برای این شرکت کره ای در بازار شبکه ۵G به شمار می رود.
افت شدید متغیرهای وال استریت؛ آسیایی ها سقوط کردند
نماد برتر- بازارهای آسیایی بدترین روز معاملاتی را نسبت به دو هفته گذشته تجربه کردند در حالی که قیمت سهام شرکت های تکنولوژی با افت بسیار شدیدی همراه شدند.
باخت چین به برد هند تبدیل می شود
نماد برتر- جدیدترین مشوقهای هند برای جذب شرکتهایی که در حال خروج از چین هستند به نظر موثر واقع شده است و شرکتهایی شامل شرکای مونتاژ سامسونگ الکترونیکس و اپل برای سرمایه گذاری در این کشور آسیای جنوبی ابراز علاقمندی کرده اند.
تداوم سرمایه گذاری های خارجی در هند با وجود شیوع کرونا
نماد برتر- نشان می دهد که هند به عنوان یک گزینه مطلوب به مقصدی برای سرمایه گذاری های خارجی بدل شده است.
تشدید کرونا رشد قیمت نفت را مهار کرد
نماد برتر- قیمت نفت در معاملات روز چهارشنبه در پی انتشار گزارشی که رشد ذخایر نفت و سوخت آمریکا را نشان داد و چشم انداز مازاد عرضه همزمان با خطر شیوع موج دوم بیماری کووید ۱۹ و ضعیف ماندن تقاضا را ترسیم کرد، کاهش یافت.
رضایت کاربران اپل بیشتر است یا سامسونگ؟
نماد برتر- در جدیدترین تحقیقات صورت گرفته میزان رضایت کاربران و مشتریان آمریکایی از گوشی‌های هوشمند موجود در بازار این کشور ارائه و منتشر شده است.
ارتقای دو مدل دیگر از گوشی‌های سامسونگ به اندروید ۱۰
نماد برتر- سامسونگ به تازگی از به روزرسانی و آپدیت اندروید ۱۰ برای گوشی های مقرون به صرفه خود یعنی گلکسی A۱۰ و گلکسی A۲۰ خبر داده است.
به‌روزرسانی ۳ گوشی سامسونگ به اندروید ۱۰
نماد برتر- سامسونگ به تازگی از به روزرسانی و آپدیت اندروید ۱۰ برای سه مدل گوشی گلکسی جدید خبر داد.
دلار یک پله عقب نشست
نماد برتر- شاخص دلار از ۹۶ واحد عقب نشست.
سامسونگ یا اپل؛ کدامیک به کرونا می‌بازند؟
نماد برتر- رقابت همیشگی میان سامسونگ و اپل موجب شده است ک بسیاری از کارشناسان به تاثیرات و تبعات منفی شیوع ویروس کرونا بر وضعیت این غول های تکنولوژی بیاندیشند.
قرنطینه کارگران شرکت‌های کره جنوبی
نماد برتر- برخی از کارگران شرکت‌های سامسونگ الکترونیکس و هیوندای موتور به عنوان یک اقدام احتیاطی در خانه ماندند تا از شیوع بیشتر ویروس کرونا جلوگیری کنند.