09:28 | شنبه 29 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

شمش

عرضه ۳۴۵ هزار تن فولاد در بورس کالا
تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالا امروز میزبان عرضه ۱۳۳ هزار و ۶۴۰ تن شمش بلوم، ۱۶۰ هزار تن تختال C و ۵۱ هزار و ۵۲۰ تن ورق فولادی است. همچنین امروز ۱۰۵ هزار تن کنسانتره سنگ آهن و ۵ هزار تن وکیوم باتوم در تالار حراج باز عرضه می شود.
«ایرالکو» بدون تغییر در روند فروش
نماد برتر - ایرالکو با ۲ هزار و ۵۰۰ تن از کالا‌ها به رینگ معاملات آمد و درآمدی بالغ بر ۱۷۳ میلیارد و ۷۲۶ میلیون تومان را هم بدست آورد.
«شمش» تنور صادرات "ذوب" را داغ کرد
درآمد‌های به‌دست‌آمده ذوب‌آهن از فروش محصولات در بازار‌های داخلی و صادراتی حاصل‌شده که بیشترین میزان درآمد در بازار داخلی با ۱۹،۴۱۹ میلیارد ریال به ثبت رسیده و مابقی آن نیز ۱۲،۳۸۷ میلیارد ریال بوده که در بازار صادراتی به‌دست‌آمده است.
عرضه ۱۵۰ هزار تن زنجیره سنگ آهن در بورس کالا
تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران روز یکشنبه ۱۶ آبان ماه میزبان عرضه ۱۰۰ هزار تن گندله سنگ آهن، ۳۰ هزار تن کنسانتره سنگ آهن، ۱۵ هزار و ۵۰۰ تن آهن اسفنجی و ۵ هزار تن سنگ آهن دانه بندی است.
درآمد ۴۲ میلیارد تومانی «آلومینیوم المهدی»
در هفته منتهی به ۱۴ آبان‌ماه، آلومینیوم المهدی با میزان عرضه بیش از ۲ هزارتن شمش گام به معاملات بورس کالا گذاشت و در نهایت ۴۳ میلیارد و ۳۱۵ میلیون تومان درآمد کسب کرد.
فروش ماهانه "ذوب" بر پایه تیرآهن بنا شد
فروش محصولات ذوب‌آهن در مهرماه با افزایش ۲۴،۹۰۶ تنی (۱۵ درصد) نسبت به شهریورماه همراه بوده و نسبت به دوره مشابه سال مالی گذشته نیز ۱۰،۱۱۵ تن رشد (۵ درصد) را از خود بر جای گذاشته است.
سه شنبه فولادی بورس کالا
تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران روز سه شنبه ۱۱ آبان ماه میزبان عرضه ۲۰۴ هزار و ۱۲۵ تن شمش بلوم، ۱۲۰ هزار تن تختال و ۱۹ هزار و ۵۵۰ تن ورق فولادی است.
«آلومینیوم المهدی» تنها ۱۰۰ تن فروخت!
در هفته منتهی به ۷ آبان‌ماه، آلومینیوم المهدی با میزان عرضه بیش از ۲ هزارتن شمش گام به معاملات بورس کالا گذاشت و در نهایت تنها ۷ میلیارد و ۳۴۰ میلیون تومان درآمد کسب کرد.
عرضه نزدیک به ۱.۲ میلیون تن سیمان و شمش بلوم
تالار سیمان بورس کالای ایران امروز شنبه ۸ آبان میزبان عرضه یک میلیون و ۱۳۵ هزار و ۹۹۹ تن سیمان از سوی ۶۲ شرکت سیمانی است. علاوه بر این تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران نیز عرضه ۶۱ هزار و ۱۰۰ تن شمش بلوم را تجربه می‌کند.
عرضه نزدیک به ۲۴۸ هزار تن شمش، تختال و ورق فولادی
امروز حدود ۲۴۸ هزار تن شمش، تختال و ورق فولادی در بورس کالا عرضه می شود.
میزبانی بورس کالا از نخستین عرضه شرکت «آهن اسفنجی اردکان»
تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالا امروز برای نخستین بار میزبان عرضه ۵ هزار تن گندله سنگ آهن شرکت آهن اسفنجی اردکان است.
«آلومینیوم المهدی» و درآمد ۱۰۹ میلیاردتومانی
در هفته منتهی به ۳۰ مهرماه، آلومینیوم المهدی با میزان عرضه بیش از ۲ هزارتن شمش گام به معاملات بورس کالا گذاشت و در نهایت با ۱۰۹ میلیارد میلیون تومان درآمد کسب کرد.
ترافیک اول هفته سیمانی‌ها در بورس کالا
تالار سیمان بورس کالای ایران روز شنبه اول آبان ماه میزبان عرضه یک میلیون و ۱۲۶ هزار و ۹۶۰ تن سیمان از سوی ۶۰ شرکت سیمانی است.
دلیل پافشاری فولادخوزستان بر عرضه یک کالا
«شمش بلوم RST۳۴-۲» همچنان برای سومین هفته متوالی با ۵ هزار تن عرضه، بدون مشتری باقی‌مانده و دلیل این پای‌فشاری بر عرضه‌های بدون مشتری مشخص نیست.
عرضه ۱۳۳ هزار تن میلگرد و تیرآهن در تالار محصولات صنعتی و معدنی
تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران روز چهارشنبه ۲۸ مهرماه میزبان عرضه ۱۳۳ هزار و ۶۸۴ تن میلگرد و تیرآهن است.