08:53 | يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

صوفیان

«سیتا»116 ریال سود می دهد
نماد برتر - شرکت سرمایه‌گذاری سیمان تامین در دوره ۶ماهه منتهی به پایان آبان‌ماه سال جاری و بر اساس صورت‌های مالی حسابرسی شده موفق به کسب سود خالص یک هزار و ۲۷۷ میلیارد ریالی شده است.
خروج ۱۴ نماد از تابلو معاملات ، تمدید تعلیق بانک و شروع بازارگردانی سهم جدید
نماد برتر- نماد ۱۴ شرکت بورسی و فرابورسی برای یک ساعت و دو روزکاری متوقف و در برابر تمدید تعلیق نماد بانک آینده ، بازار گردانی سهم تازه وارد از امروز شروع شد.
۵۵ شرکت دیگر پیش بینی سود ۸ تا ۱۱۰۹۷ ریالی اعلام کردند
نماد برتر- ۵۵ شرکت بورسی و فرابورسی دیگر از جمله فولاد مبارکه و ۱۳ شرکت یک صنعت ، پیش بینی سود هر سهم سال مالی جاری را در محدوده ۸ تا ۱۱۰۹۷ ریالی اعلام کردند.
"سصوفی" ۱۱۱۴ ریال سود ساخت
نماد برتر- شرکت کارخانجات سیمان صوفیان در دوره ۹ ماهه منتهی به ۳۰ آذر ماه ۱۳۹۹، به ازای هر سهم خود یک هزار و ۱۱۴ ریال کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته که سود هر سهم ۲۷۹ اعلام شده بود، از افزایش ۲۹۹ درصدی در هر سهم حکایت دارد.
آغاز بازارگردانی سیمانی‌ها در بورس
نماد برتر- عملیات بازارگردانی سهام شرکت شرکت‌های سیمانی در بورس اوراق بهادار تهران آغاز شد.
بازارگردانی سهام ۱۶ شرکت سیمانی و یک نماد بورسی آغاز شد
نماد برتر- عملیات بازارگردانی سهام ۱۶ شرکت سیمانی به همراه یک نماد بورسی دیگر با دامنه مظنه ۳ درصدی و حداقل حجم سفارش انباشته و معاملات روزانه از دیروز آغاز شد.
زمان افزایش سرمایه ۴۵۰ درصدی + مجمع ۷ شرکت و پتروشیمی گلستان
نماد برتر- زمان برگزاری مجمع سالانه، عادی بطور فوق العاده و فوق العاده پتروشیمی گلستان و ۸ شرکت دیگر به همراه لغو مجمع عادی بطور فوق العاده سهم قندی اعلام شد.
سهامداران پنج شرکت و بانک بازار پایه ای به مجمع فراخوانده شدند
نماد برتر- پنج شرکت بورسی و فرابورسی به همراه بانک ایران زمین، زمان برگزاری مجمع سالانه و عادی بطور فوق العاده را به سهامداران اعلام کردند.
معاملات مشکوک "خپارس"، پنج سرمایه گذاری، سه سهم سیمانی + ۶ نماد
نماد برتر- در روز افت بیش از ۲۳ هزار واحدی شاخص ، پنج شرکت سرمایه گذاری، پارس خودرو ، سه سهم سیمانی به همراه ۶ نماد دیگر، مشمول معاملات مشکوک شدند.
معاملات مشکوک چهارمین سهم گران، شرکت SME، سه سرمایه گذاری + ۱۰ نماد
نماد برتر- در روز ریزش ۵۴ هزار و ۹۵۵ واحدی شاخص، چهارمین سهم گران بازار، شرکت SME، سه سرمایه گذاری به همراه ۱۰ نماد دیگر، مشمول معاملات مشکوک شدند.
معاملات مشکوک سه زیرمجموعه "خساپا" ، دو شرکت سیمانی + ۱۰ نماد
نماد برتر- در روز جهش ۵۷ هزار واحدی شاخص، سایپا دیزل، دو زیرمجموعه سایپا، دو شرکت سیمانی به همراه ۱۰ نماد دیگر، مشمول معاملات مشکوک شدند.
شرکت بورسی با اعلام افزایش ۳۰ درصدی نرخ فروش محصولات موقتاً از تابلو رفت
نماد برتر- شرکت بورسی از افزایش ۳۰ درصدی نرخ فروش محصولات ریخته چدنی به مشتری عمده از ابتدای سال جاری خبر داد و با توقف نماد، آماده بازگشایی برای فردا شد.
زمان مجمع ۲۲ شرکت ، یک بانک و "آپ" + افزایش سرمایه ۶۸۷ درصدی
نماد برتر- ۲۲ شرکت بورسی و فرابورسی ، یک بانک به همراه شرکت آسان پرداخت ، زمان برگزاری مجمع سالانه، عادی بطور فوق العاده و فوق العاده را اعلام کردند.
اعلام ۳۰ نماد متوقف بورسی
پایگاه خبری راد: آخرین آمار ارائه شده حاکی از آن است که از ۱۳ شهریور ۱۳۹۵ تا ۱۸ آذر امسال ۳۰ نماد معاملاتی در بورس اوراق بهادار تهران متوقف شده که از این میان چهار نماد به حالت تعلیق درآمده‌اند.
 بحران سیل موجب بی‌توجهی دولت به موضوع گرانی و تورم نشود
پایگاه خبری راد: نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که دولت باید خسارت‌های سیل را به صورت واقعی برآورد کند و این خسارت‌ها را پرداخت کند، تاکید کرد: باران سیل موجب نشود که دولت به دغدغه‌های مردم مانند گرانی و تورم بی‌توجه باشد.