15:20 | يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

فایرفاکس

قطع پشتیبانی مرورگرهای اینترنتی از پروتکل‌های امنیتی قدیمی
پایگاه خبری راد: بسیاری از مرورگرهای اینترنتی توسعه داده شده توسط شرکت‌های گوگل، مایکروسافت، اپل و موزیلا اعلام کرده‌اند که دیگر از پروتکل‌های امنیتی قدیمی پشتیبانی نخواهند کرد.
مرورگرهای اینترنتی به کدام اطلاعات شما دسترسی دارند؟
پایگاه خبری راد: مرورگرهای اینترنتی برخلاف تصور عموم مردم، اطلاعات گسترده‌ای از کاربران و دستگاه‌های الکترونیکی آن‌ها جمع‌آوری می‌کنند.
کشف یک باگ جدید در مرورگر فایرفاکس
پایگاه خبری راد: یک پژوهشگر امنیتی باگ جدیدی در مرورگر فایرفاکس کشف کرده است که باعث از کار افتادن مرورگر و در بعضی اوقات باعث خرابی سیستم‌عامل می‌شود.
مایکروسافت به کاربران حق انتخاب می‌دهد
پایگاه خبری راد: مایکروسافت تحت‌تاثیر مخالفت سازمان‌های نظارتی، هشدار آخرین نسخه آزمایشی از سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ را که کاربران را از نصب سایر مرورگرهای اینترنتی منع می‌کرد، حذف کرده است.
فایرفاکس هم به جنگ ارزهای دیجیتالی می‌رود
پایگاه خبری راد: مرورگر اینترنتی فایرفاکس بدافزارهای استخراج ارزهای مجازی را به‌صورت کاملا خودکار مسدود کرده و مانع فعالیت آن‌ها می‌شود.
موزیلا افزونه‌های جاسوس را حذف کرد
پایگاه خبری راد: در حالی که بیش از ۵۰۰ هزار کاربر، حداقل یکی از این افزونه‌های فایرفاکس را نصب کرده‌اند، موزیلا برای ریشه‌کن کردن افزونه‌های دارای فعالیت جاسوسی از مرورگر خود، بیش از ۲۰ افزونه را از سایت فایرفاکس حذف کرده است.
موزیلا اطلاعات کاربرانش را به اشتراک می‌گذارد!
پایگاه خبری راد: برخی گزارش‌های بدست آمده حاکی است موزیلا، شرکت توسعه‌دهنده مرورگر اینترنتی فایرفاکس، اطلاعات عمومی کاربرانش را برای استفاده‌های پژوهشی در دسترس شرکت‌های مورد نظر قرار می‌دهد.
بهره‌مندی فایرفاکس از جدیدترین پروتکل‌های امنیتی
پایگاه خبری راد: شرکت موزیلا اعلام کرد که مرورگر اینترنتی فایرفاکس با بهره‌گیری از جدیدترین پروتکل‌های امنیتی، قصد دارد از اطلاعات شخصی کاربرانش حفاظت بیش‌تری کند.
تجربه لذت بخش وب گردی با قابلیت جدید مرورگر فایرفاکس
پایگاه خبری راد: مرورگر اینترنتی فایرفاکس با اضافه کردن یک افزونه تحت عنوان advance، فهرستی از وب سایت های موردعلاقه کاربران را در صفحه نخست خود نمایش می دهد.
راهکاری برای افزایش سرعت مرورگر اینترنتی فایرفاکس
پایگاه خبری راد: از آنجا که بسیاری از کاربران از سرعت پایین و اشغال حجم زیادی از حافظه رایانه‌شان توسط مرورگر اینترنتی فایرفاکس شکایت دارند، کارشناسان دو راهکار را در این زمینه معرفی می‌کنند.
معرفی مرورگر اینترنتی موزیلا مخصوص اندرویدی‌ها
پایگاه خبری راد: شرکت موزیلا قصد دارد مرورگر جدیدی را تحت عنوان فنیکس (Fenix) معرفی و منتشر کند که مخصوص کاربران گوشی‌های اندرویدی است.
قابلیت جدید مرورگر فایرفاکس اعلام شد
پایگاه خبری راد: موزیلا، شرکت توسعه‌دهنده مرورگر اینترنتی فایرفاکس به تازگی اعلام کرده است که قصد دارد قابلیت جدیدی بیفزاید تا بلافاصله بعد از روشن کردن رایانه، صفحات اینترنتی موردنظرشان هم باز شود.
گذر از ۵ میلیون دانلود برای مرورگر مایکروسافت اج در پلی‌استور
پایگاه خبری راد: تعداد دفعات دانلود نسخه اندرویدی مرورگر اینترنتی مایکروسافت اج (Microsoft edge) در فروشگاه گوگل پلی‌استور از مرز ۵ میلیون بار نیز گذشت.
احراز هویت موزیلا فایرفاکس دومرحله‌ای شد
پایگاه خبری راد: موزیلا اعلام کرده که برنامه احراز هویت دو مرحله‌ای برای همه حساب‌های فایرفاکسی که بدون پشتیبانی از کدهای مبتنی بر SMS هستند، طراحی شده است.
داشتن پسورد قوی به تنهایی کافی نیست
پایگاه خبری راد: اگر شما فکر می‌کنید که با داشتن یک رمز عبور قوی، حساب شما در برابر هکرها ایمن می‌ماند یا درصورت افشای رمز عبور پییچیده خود همچنان می‌توانید از همان رمز استفاده کنید، به‌شدت در اشتباه هستید.