17:27 | چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

فرابورس

از معاملات بی‌کارمزد تا تخفیف‌های فراوان
نماد برتر- سازمان بورس و اوراق بهادار با وجود مخالفت‌های فراوان پای در انحصارزدایی از صنعت کارگزاری گذاشته است تا بعد از چند دهه زنجیر انحصار از دور این صنعت باز شود. اما این یقین و اطمینان از کجا ناشی می‌شد؟ «با نگاه به صنعت کارگزاری در دنیا» صنعت کارگزاری در دنیا گواه و شاهدی بر رقابت‌پذیری بودن این صنعت است.
تأسیس ۲ اداره جدید و تعلیق ۵ ماده حاکمیت شرکتی
نماد برتر- هیأت مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار با راه‌اندازی دو اداره جدید در معاونت نظارت بر بورس‌ها و ناشران تحت عنوان اداره «میزهای صنعت و رتبه‌بندی ناشران» و اداره «نظارت بر شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی» موافقت کرد و همچنین اعمال حدود ۵ ماده حاکمیت شرکتی تا اطلاع ثانوی به تعلیق درآمد.
امکان اعمال سیستمی «اختیار معاملات فروش در سررسید» فراهم شد
نماد برتر- مزیت‌ها: کاهش خطای انسانی و انجام فرایند اعمال با تعداد قابل توجه در یک روز معاملاتی
نورافکن بازار سرمایه روی بزرگترین باشگاه‌های کشور
نماد برتر- یک کارشناس بازار سرمایه اظهار داشت: شاه بیت واگذاری سهام دو باشگاه پرسپولیس و استقلال در بورس این است که بازار سرمایه می‌تواند نورافکنی بر صورت‌های مالی، دارایی‌ها و مراودات آنها باشد.
 راه‌اندازی اداره «میز صنعت» در سازمان بورس برای رفع مشکلات صنایع
نماد برتر- اولین جلسه از سلسله جلسات دومین دوره آموزشی ویژه ناشران بازار سرمایه با حمایت شرکت بورس اوراق بهادار تهران، سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه و شرکت فرابورس ایران باهدف افزایش تعامل ناشران با بازار سرمایه و افزایش سطح سواد مالی در مرکز مالی ایران برگزار شد.
طلسم سرخابی‌ها شکست
نماد برتر- عرضه تدریجی سهام سرخابی‌ها در بازارپایه‌ فرابورس در کنار رفع ابهامات و بندهای مندرج در گزارشات حسابرسی و بازرسی آنها علاوه بر تأثیر در عملکرد آنها مدیریت این دو باشگاه را بهبود می‌دهد.
کسب سود از بازار ملک با حداقل پس‌انداز از کانال بازار سرمایه
نماد برتر- صندوق «افق آینده آشنا»؛ به عنوان اولین صندوق املاک و مستغلات بازار سرمایه، به زودی فرصت سرمایه‌گذاری مستقیم در صنعت مسکن را برای سرمایه‌گذاران فراهم خواهد آورد.
استقلال و  پرسپولیس قیمت گذاری شدند!
نماد برتر - پس از ماه ها فعالیت برای ورود دو تیم فوتبال پایتخت به بازار سرمایه، ارزشگذاری این تیم ها انجام شد!
توسعه صندوق‌های پروژه در گرو ثبات اقتصادی
نماد برتر- یک کارشناس بازار سرمایه معتقد است، مادامی که مشکلات ریسک‌های ایجاد صندوق‌های سرمایه‌گذاری از بین نرود و همچنین ثبات اقتصادی پدیدار نشود، صندوق‌های پروژه راه به جایی نخواهد برد.
«سغدیر» رکورد زد!
نماد برتر- سهام شرکت توسعه سرمایه و صنعت غدیر با نماد «سغدیر» تنها پس از گذشت 3 روز از عرضه اولیه؛ منفی شد.
برگزاری نمایشگاه میلیاردی با کدام توجیه اقتصادی!
نماد برتر - در حالی که بازار سرمایه همچنان سرمایه مردم را می سوزاند؛ گویا بازی جدید وزارت اقتصاد و سازمان بورس با احساسات و شعور مردم در نمایشگاه بورس، بانک، بیمه؛ دنبال چیز دیگری است.
عرضه موفق تجلی راه را برای سایر شرکت ها باز می کند
مدیرعامل تجلی توسعه معادن و فلزات گفت: در روز دوم پذیره نویسی سهام «تجلی» در مدت کمتر از 11 دقیقه به فروش رفت.
رونمایی از اولین شرکت پروژه محور بازار سرمایه در فرابورس ایران
نماد برتر - نشست خبری «یک دیدار، یک عرضه» ویژه پذیره‌نویسی سهام در درست انتشار شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات با حضور مرتضی علی اکبری مدیرعامل «تجلی» برگزار می‌شود.
نقش بی‌بدیل فرابورس در توسعه اقتصاد کشور
نماد برتر- فرابورس ایران را به جرات می‌توان مهد نخستین‌های بازار سرمایه دانست که طی این سال‌ها، هر روز دریچه‌ای جدید از روش‌های نوین تامین مالی را به روی مخاطبان بی‌شمارش گشوده است.
چراغ آیفکس سبز شد
در جریان معاملات امروز، (دوشنبه، هفدهم آبان ماه) شاخص کل فرابورس با افزایش ۱۱۷ واحد به رقم ۲۰ هزار و ۳۴۹ واحد رسید.