07:28 | شنبه 29 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

فولادسازان

داستان فولادی ها از تحریم ترامپ تا رزم حسینی
ماد برتر - بعد از اینکه در سال 98 ترامپ صنعت فولاد ایران را تحریم کرد گویا وطنی ها نیز دلشان تاثیر بیشتر در حشیه این بازار خواسته و با ورود وزیر صمت و تصمیمات عجیب وی، فولاد وارد فاز جدیدی از دوران خود می شود.
توهین وزیر صنعت به شعور سهامدارانی که به روحانی اعتماد کردند
نماد برتر- عضو شورای عالی بورس در واکنش به ادعای وزیرصنعت مبنی بر نقش وزیر اقتصاد و بورس کالا در گرانی ها گفت: این بی انصافی و توهین به شعور سهامدارانی است که به سخنان روحانی اعتماد کردند.
حمله تند وزیر صنعت به وزیر اقتصاد ، بورس کالا ، فولاد سازان + یک ادعا
نماد برتر-وزیر صنعت، دست به حمله تند و تیز به وزیر اقتصاد، بورس کالا ، فولادسازان مخصوصا فولادمبارکه زد و گفت: فولادسازان با گران فروشی،۶۰ هزار میلیارد تومان سود کردند که معلوم نیست کجا هزینه شده است ؟
جلسه هفته آینده کمیته فولاد برای عرضه کامل محصولات در بورس کالا
نماد برتر- وزیر صنعت با اعلام توضیحاتی درباره قیمت سیمان و فولاد در کمیسیون عمران مجلس گفت: هفته آینده کمیته فولاد تشکیل می‌شود تا عرضه فولادسازان در بورس کامل و قیمت‌ها متعادل‌تر شود.
اقدامات فولاد مبارکه در مقابله با بیماری کووید ۱۹
نماد برتر- مدیرعامل فولاد مبارکه گفت: این شرکت همزمان با شیوع کرونا اقدامات را در دو بخش داخلی و خارجی برنامه‌ریزی و عملیاتی کرد.
شروط ارزی آوری صنعت خودرو و مقایسه قطعه سازان با چند کشور و فولادسازان
نماد برتر- دبیر انجمن قطعه سازان با اعلام امکان ارزآوری صنعت خودرو و مقایسه وضعیت قطعه سازان ایرانی با چند کشور و فولادسازان داخلی ، قیمت گذاری دستوری را چالش اصلی معرفی کرد.
سه نتیجه مهم جلسه دوم بررسی و اصلاح شیوه نامه تنظیم بازار فولاد
نماد برتر- نماینده انجمن تولیدکنندگان فولاد از نتایج مهم جلسه دوم بررسی و اصلاح شیوه نامه ساماندهی عرضه و تقاضای زنجیره فولاد خبر داد.
شیوه‌نامه جدید فولاد رانت ۸۰ هزار میلیاردی ایجاد می‌کند/ درخواست تجدید نظر
نماد برتر- رئیس اتاق بازرگانی تهران در نامه‌هایی به معاون اول و معاون اقتصادی رئیس‌جمهور خواستار اصلاح فوری شیوه‌نامه جدید تنظیم بازار فولاد با مشارکت بخش‌ خصوصی به دلیل توزیع رانت ۸۰ هزار میلیاردی،ریزش بازار سرمایه و... شد.
جهانگیری از فهرست بلند ایرادات شیوه نامه جدید فولادسازان آگاه شد + پیشنهادات
نماد برتر- رئیس انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران در نامه‌ای به معاون اول رئیس جمهور، ضمن گلایه و طرح انتقاداتی ، فهرست بلندی از ایرادات و پیشنهادات را با ۳۱ مورد مطرح کرد.
تولید فولادسازان ایران با افزایش ۴.۵درصدی به ۲۵.۶ میلیون تن رسید
نماد برتر- طبق آمار انجمن جهانی فولاد، تولید محصولات شرکت های فولادی ایران در سال ۲۰۱۹ با رشد ۴.۵ درصدی به ۲۵.۶ میلیون تن افزایش یافته است.
فولاد مبارکه به تنهایی ۴۴ درصد از تولید ۷ ماهه صنعت را انجام داد
نماد برتر- سرپرست معاونت بهره‌برداری فولاد مبارکه با اشاره به تولید ۱۳.۱ میلیون تن فولاد خام در ۷ ماه سال جاری توسط شرکت های این صنعت گفت: ۴۴ درصد فولاد در این گروه تولید شده است.
آدرس‌ غلط دلالان رو شد/ شمش فولاد در بورس کالا مشتری ندارد!
نماد برتر- دبیر انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران با بیان اینکه برخی طی ماه‌های گذشته با ادعاهایی غیرکارشناسی و فضاسازی، به بهانه تنظیم بازار داخلی بر طبل محدود کردن صادرات شمش فولادی کوبیده‌اند، اعلام کرد که در دو هفته گذشته از عرضه بیش از ۲۷۹ هزار تن شمش فولادی فقط حدود ۷۱ هزار تن خریداری شده و در واقع، در معاملات بورس کالا، شمش ۱۰ درصد پایین‌تر از نرخ صادراتی مشتری نداشت.
اجرای دو پروژۀ بسیار مهم فولاد مبارکه برای حفظ جایگاه جهانی
نماد برتر- مدیرعامل فولاد مبارکه گفت: برای حفظ سهم در تولید و مطرح شدن در میان فولاد سازان جهانی، اجرای دو پروژۀ بسیار مهم نورد گرم شمارۀ ۲ و طرح تحول دیجیتال در دستور کار قرار گرفت.
رشد زرد زیبنده در پی ورود آبی ها به کاخ سفید
نماد برتر- با افت ارزش دلار، شاهد رشد قیمت طلا تا محدوده ۱۹۵۰ دلار بودیم تا این فلز ارزشمند معاملات هفتگی خود را با رشد ۳.۹ درصدی به پایان برساند.
طرح دریافت مالیات از صادرات فولاد با وجود کاهش ۴۰ درصدی
نماد برتر- موضوع دریافت مالیات از زنجیره فولاد در کمیسیون صنایع مجلس در شرایطی کلید خورده که در نیمه نخست سال تمامی اقلام صادراتی شمش، مقاطع طویل و تخت فولادی با کاهش متوسط ۴۰ درصدی روبرو شدند.