10:36 | شنبه 29 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

فیسبوک

اینستاگرام هم باید در کشور نماینده پاسخگو داشته باشد
پایگاه خبری راد: فیروز آبادی با بیان اینکه در مرکز ملی فضای مجازی معتقدیم رسانه‌های خارجی که بیش از یک میلیون کاربر دارند، حتما باید داخل کشور نماینده داشته باشند.
استقلال کشورها با آینده فضای مجازی در خطر است
پایگاه خبری راد: این خدمات و ابزارهای فضای مجازی در حقیقت استعمار نوین است و دیگر برای چپاول کشورها نیازی به ناو و سرباز نیست، بلکه با این پلتفرم ها به سادگی این امر ممکن خواهد شد.
استفاده از شبکه‌های اجتماعی "قطعا" بر سلامت روان تاثیر می‌گذارد
پایگاه خبری راد: پژوهشگران دانشگاه پنسیلوانیا با مطالعه بر روی ۱۴۳ دانشجو راجع به تاثیر شبکه‌های اجتماعی بر سلامت روان و احساس تنهایی افراد تحقیق کردند.
محبوب‌ترین وب‌سایت‌های جهان کدامند؟
پایگاه خبری راد: تازه‌ترین گزارش منتشر شده از محبوب‌ترین و پربازدیدترین وب سایت‌های جهان نام برده است.
شبکه‌های اجتماعی با ما چه می‌کنند؟
پایگاه خبری راد: «نیرویی برای به اشتراک‌ گذاشتن و برای بازتر و مرتبط‌تر ساختن دنیا»؛ «برای ارتباط با مردم، بیان حالات خود و برای فهمیدن اتفاق‌هایی که در حال رخ دادن‌اند»؛ «راهی سریع، زیبا و سرگرم‌کننده برای به اشتراک‌گذاری زندگی‌ات با دوستان و خانواده»؛ این‌ها، شعارهای شبکه‌های اجتماعیِ «فیسبوک»، «توییتر» و «اینستاگرام» درباره‌ی ماهیت وجودی خود هستند. اما این شعارها، جلوه‌ای ناچیز، حتی فریبنده از کارکردهای اصلی شبکه‌های اجتماعی می‌نمایانند.
آغاز کمپین انتخابات پارلمانی افغانستان از فردا
پایگاه خبری راد: کمپین انتخابات پارلمانی افغانستان از فردا (جمعه) در سراسر این کشور آغاز می‌شود.
واکنش حسنی مبارک به صدور دستور بازداشت پسرانش
پایگاه خبری راد: رئیس‌جمهوری مخلوع مصر تأکید کرد که از صدور دستور بازداشت فرزندانش بسیار ناراحت است، اما به تصمیم دستگاه قضایی مصر احترام می‌گذارد.
هشدار واتس اپ به اندرویدی‌ها: اطلاعاتتان از گوگل درایو حذف می‌شود
پایگاه خبری راد: اپلیکیشن پیام‌رسان واتس‌اپ به تازگی اعلام کرده است اطلاعات پشتیبان‌گیری شده کاربران در این پیام‌رسان که از تاریخ به‌روزرسانی آن بیشتر از یک سال می گذرد، از گوگل‌درایو حذف خواهد شد.
حذف حساب‌های کاربران ایرانی در فیس‌بوک و توییتر مضحک است
پایگاه خبری راد: رئیس بخش مطبوعاتی هیأت نمایندگی ایران در سازمان ملل متحد به حذف صدها حساب کاربری مرتبط با ایران و روسیه از فیس‌بوک و توییتر واکنش نشان داد.
هشدار لیبی نسبت کاهش روز به روز تولید نفت
پایگاه خبری راد: رییس شرکت ملی نفت لیبی هشدار داد اگر بنادر بزرگ همچنان تعطیل بمانند تولید نفت این کشور به طور روز به روز کاهش خواهد یافت.
باز هم نشت اطلاعات کاربران فیس بوک
پایگاه خبری راد: هکری از احتمال افشای اطلاعات ۱۲۰ میلیون نفر از کاربران فیس‌بوک خبر داد.
شرکت‌های چینی در رسوایی فیس‌بوک دست داشته‌اند
پایگاه خبری راد: گزارش‌های جدید نشان می‌دهد که شرکت‌های چینی همچون هوآوی و لنوو به اطلاعات شخصی کاربران فیس‌بوک دسترسی داشته‌اند.
خشم مردم ایتالیا از سلفی گرفتن مردی با صحنه حادثه‌ دلخراش
پایگاه خبری راد: سلفی گرفتن مردی با صحنه تصادف یک زن کانادایی با قطار در ایستگاهی در شمال ایتالیا واکنش‌های بسیاری را برانگیخت.
قابلیت جدید واتس اپ در اختیار کاربران
پایگاه خبری راد: واتس اپ (WhatsApp) بعد از به‌روزرسانی جدید سیستم‌عامل iOS،‌ قابلیت جدیدی در اختیار کاربران قرار داده است که بر اساس آن افراد می‌توانند به‌راحتی ویدیوهای اینستاگرم و فیسبوک را به‌صورت مستقیم و بدون نیاز به باز کردن این برنامه‌ها به صورت جداگانه،‌ پخش و مشاهده کنند.
"فیسبوک" و "رِد" دوربین ضبط تصاویر واقعیت مجازی می‌سازند
پایگاه خبری راد: شرکت‌های "فیسبوک" و "رد" در حال همکاری برای ساخت یک دوربین هستند که تصاویر را به شکل واقعیت مجازی 3بعدی ضبط کند.